DocuWare – tai moderni dokumentų valdymo ir darbo srautų automatizavimo platforma, skirta skaitmenizuoti popierinius ar rankinius procesus ir centralizuotai valdyti verslo informaciją.
Sistemos galimybės:
- Dokumentų valdymas: centralizuotas dokumentų saugojimas, indeksavimas ir greita paieška;
- Darbo srautų automatizavimas: procesų (pvz., sąskaitų tvirtinimo, HR dokumentų) automatizavimas;
- Dokumentų derinimas ir tvirtinimas - dokumentų derinimo ir tvirtinimo procesai leidžia stebėti jų būseną, terminus bei sekos dalyvių atliktus veiksmus. Šis procesas nepriklauso nuo personalo pokyčių, nes jis apibrėžiamas pagal organizacijos struktūrą ir atsakomybes. Taip pat sistema numato pavadavimų galimybes, kai darbuotojai nedirba dėl atostogų ar kitų priežasčių;
- Dokumentų archyvavimas - dokumentai, tokie kaip sutartys, korespondencija ar tvarkomieji dokumentai, perkeliami į archyvą pagal organizacijos nustatytas taisykles. Sistema taip pat užtikrina jų saugų sunaikinimą, kai tai tampa būtina;
- Paieška - dokumentai gali būti randami pagal jų atributus arba turinio fragmentus. Tai leidžia greitai pasiekti reikiamą informaciją ir susijusius dokumentus;
- Prieigos valdymas - DVS suteikia galimybę administruoti dokumentų prieigos teises. Tai apima dokumentų peržiūros, redagavimo ar kitų veiksmų valdymą tiek dokumento, tiek jo rekvizitų lygmenyse;
- Informavimas apie dokumentus - sistemos naudotojai gali būti informuojami apie dokumentų būseną, taip pat persiųsti dokumentus su papildomais komentarais tiek atskiriems darbuotojams, tiek jų grupėms;
- Audito informacija - veiksmų istorija leidžia stebėti, kas, kada ir kokius veiksmus atliko su dokumentais. Sistema registruoja informaciją apie kiekvieną veiksmą, įskaitant datą, laiką ir naudotojo duomenis.