Naujas Rivile ERP Personalo ir Darbo užmokesčio modulis debesyje! Sužinoti daugiau

Verslo valdymo sistema ERP - Rivile

Verslo valdymo ir Apskaitos sistema Debesyje Rivile ERP

Sistema sukurta Lietuvos rinkai ir skirta prekybai (mažmeninei, didmeninei, elektroninei), buhalterinei apskaitai, paslaugoms, gamybai ir daugeliui kitų sričių. Mūsų ilgametė patirtis ir naujausios technologijos užtikrina aukščiausią kokybę.

Rivile ERP

„Rivile ERP“ – tai debesų technologija paremta verslo valdymo ir apskaitos sistema, kurioje vienoje vietoje sujungti visi pagrindiniai verslo bei buhalterinės apskaitos procesai. Sistema išsiskiria intuityvumu, lengvu pritaikymu, patogiomis integracijomis ir itin greitu diegimu. Ji siūlo daugybę išskirtinių funkcijų mažmeninei, didmeninei, elektroninei prekybai, buhalterinei apskaitai, paslaugoms, gamybai ir kitoms organizacijoms.

Verslo valdymo sistemos naudos

ERP sistemos išskirtinumai

Sistema veikia debesyje ir yra sukurta Lietuvos rinkai. Rivile ERP suteikia patogiai realizuotus ir kiekvienam individualiai pritaikomus tiek pagrindinius verslo procesus, tiek tiekimo, prekybos (įskaitant pardavimo taškus POS), gamybos, atsargų, personalo ir darbo užmokesčio valdymo, buhalterinės apskaitos procesus.

Modulis, skirtas efektyviai valdyti personalo ir darbo užmokesčio procesus vienoje vietoje. Leidžia greitai ir patogiai valdyti darbuotojų ir sutarčių informaciją, skaičiuoti darbo užmokestį išvengiant klaidų, lengvai vesti tabelį, apskaityti atostogas, automatizuotai teikti deklaracijas.

Modulis, kuris leidžia greitai ir paprastai parduoti prekes, paslaugas, priimti atsiskaitymus įvairiais būdais. Galima patogiai parduoti pirkėjo atsineštas prekes prie prekystalio, greitai išrinkti prekes iš POS vidinių katalogų, priimti atsiskaitymus išduodant elektroninėje prekyboje parduotas prekes ir paslaugas.

Vizualus ir patogus ataskaitų kūrimo įrankis leidžia lengvai kurti naujas arba, koreguoti esamas ataskaitas pagal jūsų unikalius poreikius. Tai taupo laiką ir kaštus, nes nereikia papildomų programuotojų paslaugų, leidžia laisvai individualizuoti sistemą bei užtikrina, kad ataskaitos atitiktų jūsų verslo specifiką ir tikslus.

Sistema pasižymi paprasta ir intuityvia vartotojo sąsaja, o išsami pradinė konfigūracija leidžia greitai įsisavinti pagrindines funkcijas. Turint ir ribotas technines žinias, galite pradėti dirbti vos per keletą valandų.

Sistemos palaikymą užtikrina platus atstovų tinklas visoje Lietuvoje. Galite rinktis jums patogiausią atstovą pagal vietovę ar poreikius. Šis tinklas leidžia:

  • Teikti paslaugas greičiau ir efektyviau.
  • Užtikrinti didesnį paslaugų prieinamumą ir apimtį.
  • Skatinti konkurenciją tarp atstovų, kuri tiesiogiai didina paslaugų kokybę klientui.

Norėdami rasti tinkamiausią atstovą, peržiūrėkite jų sąrašą čia: Diegia ir aptarnauja – Rivile 

Ko tikisi įmonės iš šiuolaikinių verslo valdymo ir apskaitos sistemų?

Įmonės iš verslo valdymo sistemų tikisi labai daug: automatizacijos, pritaikymo individualiems poreikiams, plataus standartinio funkcionalumo, paprastumo, intuityvumo, greito starto, operatyvaus reagavimo į užklausas, profesionalaus aptarnavimo, duomenų saugumo, naudojimu nuotoliniu būdu. Automatizacija leidžia sumažinti rankinio darbo kiekį ir klaidų tikimybę. Individualus pritaikymas leidžia kitaip vykdyti procesus, kurie kuria konkurencinį išskirtinumą. Platus standartinis funkcionalumas pagrįstas gerosiomis praktikoms, leidžia organizacijai padidinti savo procesinę brandą, greitai startuoti. Profesionalus aptarnavimas leidžia greitai ir paprastai išspręsti rūpimus klausimus, tą itin akcentuoja organizacijos jau dirbusios su kitomis prastai aptarnaujamomis sistemomis. Saugūs ir nuotoliu pasiekiami duomenis įgalina geresnį bendradarbiavimą, tų pačių duomenų naudojimą realiu laiku, patikimą jų išsaugojimą.
Galime apibendrinti, kad įmonės siekia efektyvesnio buhalterinės apskaitos ir verslo valdymo – būtent tai užtikrina Rivile ERP.

Dr. Vilius Kontrimas
Rivile strateginis valdymas

Rivile ERP sistemos pagrindiniai procesai

Verslo valdymo sistemos moduliai

Atsargų stebėjimas, prekių ir paslaugų administravimas, likučių analizė

  • Prekių ir paslaugų aprašomosios dalies valdymas, įskaitant išsamų produkto informaciją, pavadinimus, aprašymus ir unikalius kodus.  
  • Prekių kategorijų ir kitų grupių (pvz., prekinis ženklas) priskyrimas bei administravimas efektyvesnei prekių klasifikacijai ir valdymui.  
  • Detalių likučių stebėsena visose stadijose: užsakymo, gavimo, pajamavimo, rezervavimo, išdavimo ir nurašymo procesuose.  
  • Prekių likučių sekimas įvairiose dimensijose: pagal padalinį, objektą, seriją, partiją, žymą ar kitą pasirinktą kriterijų, leidžiant lengvai rasti ir sekti prekių judėjimą.  
  • Sandėlio likučių apskaita, įskaitant kiekinę ir vertinę prekių likučių kontrolę.  
  • Savikainos skaičiavimas pagal FIFO  
  • Prekių kategorijų ir klasifikatorių naudojimas ataskaitoms ir gilesnei duomenų analizei.  
  • Prekių apyvarta (suminė).  
  • Suminė atsargų likučių analizė datai. 
  • Detali atsargų likučių analizė pagal pasirinktas dimensijas.  
  • Prekių apyvartų žiniaraštis.  
  • Atsargų senėjimo ataskaita einamuoju momentu.  
  • Atsargų tikslinimas: nurašymai, pajamavimai, perrūšiavimai ir kuro nurašymas ir kitos operacijos.  
  • Vidiniai prekių pervežimai tarp sandėlių, serijų suteikimas su savikainos atsekamumu. 

Klientų informacijos administravimas, skolų sekimas

  • Klientų duomenų bazės valdymas: kontaktinė informacija, sutartys, klientų klasifikavimas pagal grupes, veiklos sektorius.  
  • Skolų stebėsena: išsamios klientų skolos istorijos peržiūra, įskaitant mokėjimo datas, likučius ir skolos vėlavimo dienas.  
  • Skolų žiniaraščiai.  
  • Skolų suderinimo aktai.  
  • Avansų apyskaita.  
  • Mokėjimų (išmokų) formavimas pagal skolas tiekėjams.  
  • Automatiniai priminimai dėl vėluojančių mokėjimų su galimybe nustatyti priminimų periodiškumą ir turinį.  
  • Automatiniai dokumentų ir mokėjimų sudengimai pagal pasirinktus kriterijus.  
  • Skolos amžiaus analizė, leidžianti identifikuoti ilgalaikius įsiskolinimus ir parengti prevencinius veiksmus.  
  • Valiutinių skolų perskaičiavimas pagal valiutos kurso svyravimus.  
  • Skolų tikslinimas didinant skolą (pvz. delspinigiai) ar mažinant (pvz. diskontas).  

Pirkimo užsakymų valdymas, išlaidų dokumentų apskaita ir išsami operacijų analizė

  • Tiekėjų bei tiekėjų sutarčių valdymas, pirkimo kainos.  
  • Pirkimo užsakymų iš tiekėjų formavimas, su galimybe importuoti užsakymus iš Excel failų ar per API integraciją.  
  • Išlaidų dokumentų (paslaugų) vedimas ir importavimas.  
  • Atskaitingų asmenų išlaidų apskaita.  
  • Pajamavimo sąskaitų iš fizinių asmenų apskaitant GPM deklaracijas.  
  • Užsakymų siuntimas tiekėjams el. paštu tiesiai iš sistemos.  
  • Pirkimo sąskaitos formavimas pagal užsakymą arba kelis užsakymus.  
  • i.SAF registro formavimas ir teikimas VMI.  
  • Pirkimo operacijų analizė, leidžianti įvertinti išlaidas pagal tiekėjus, produktų kategorijas ir laikotarpius.  

Pardavimo užsakymų valdymas, pajamų dokumentų apskaita ir išsami pardavimo operacijų analizė

  • Klientų ir klientų sutarčių valdymas, pardavimo kainų administravimas.  
  • Pardavimo užsakymų formavimas su galimybe importuoti užsakymus iš Excel failų arba per API integraciją.  
  • Pajamų dokumentų (paslaugų) vedimas ir importavimas.  
  • Užsakymų siuntimas klientams el. paštu tiesiai iš sistemos.  
  • Pardavimo sąskaitos formavimas pagal užsakymą arba kelis užsakymus, su galimybe kurti sąskaitas keliems užsakymams vienu metu.  
  • i.SAF registro formavimas ir teikimas VMI.  
  • Pardavimo operacijų analizė, leidžianti įvertinti apyvartas pagal laikotarpius, klientus, padalinius, objektus ir kitas dimensijas.  

Pardavimo kainynų ir akcijų valdymas su taikymo taisyklėmis, nustatytam laikotarpiui ar specifinėms sąlygoms

  • Kainų sąrašo sudarymas, nustatant skirtingas kainas pagal padalinius, klientų segmentus, sezonus ar kitus kriterijus.  
  • Skirtingų kainų hierarchijų valdymas padalinio ar įmonės lygyje.  
  • Kainų sąrašo eksportavimas ir importavimas iš Excel failo.  
  • Akcijos (nuolaidos) taikomos konkrečiai prekei, klientui, padaliniui arba jų grupėms, nurodant specialią kainą ar nuolaidą.  
  • Akcijos sąlygų taisyklių rinkinys, kuriame įrašoma bendra informacija: akcijos pavadinimas, galiojimo terminas, nuolaidos tipas.  
  • „Geriausia kaina“ – sistema automatiškai parenka geriausią kainą, taikomą pardavimo operacijoje ir POS pardavimo taške.  
  • Kiekinių/suminių nuolaidų rėžiai, leidžiantys aprašyti nuolaidą perkant didesnį prekių kiekį arba nuo tam tikros sumos.  
  • Akcijų sąlygų nustatymai, pritaikomi konkrečiai prekei, klientui ar padaliniui bei nurodant išimtis kam netaikyti akcijos.  

  • POS modulis suteikia galimybę efektyviai vykdyti mažmeninę prekybą
  • Kvitų formavimas – galimybė kurti naujus kvitus ir pardavimo operacijų krepšelius, leidžiant lankstų prekių pridėjimą, keitimą ar pašalinimą.  
  • Mokėjimų vykdymas – palaiko mokėjimus įvairiomis formomis: grynais, banko kortele, kreditu.  
  • Prekių paieška ir informacija – greita prekių paieška pagal prekių kategorijas, suteikianti išsamią informaciją apie pasirinktą prekę bei jos likučius.  
  • Akcijų valdymas – galimybė konfigūruoti ir taikyti pardavimo akcijas POS sistemoje.  
  • Vienkartinės nuolaidos – galimybė suteikti arba anuliuoti vienkartines nuolaidas, atsižvelgiant į pardavimo situaciją.  
  • Grynųjų pinigų operacijos – grynųjų pinigų įdėjimas ir išėmimas iš kasos.  
  • Avansų įmokėjimo ir gražinimo galimybė.  
  • Užsakymų importas – užsakymų importavimas apmokėjimui.  
  • Kasos ataskaitos – X ir Z ataskaitos.  
  • Sąskaitos faktūros spausdinimas – galimybė spausdinti sąskaitą faktūrą tiesiogiai į fiskalinį spausdintuvą.  
  • Bar kodų skanavimas – patogus prekių nuskaitymas skeneriu.  
  • Automatinis prekių kiekio nuskaitymas, naudojant svarstykles.  
  • Integracijos su fiskaliniais spausdintuvais – RASO, ASPA ir kitų fiskalinių įrenginių integracija.  

Gamybos apskaita, surinkimo ir išbarstymo procesai bei gamybos sąnaudas

  • Gaminių komplektavimo kortelės – galimybė sudaryti gamybos korteles su visais reikalingais komponentais, įtraukiant prekes ir paslaugas.  
  • Surinkimo ir išbarstymo operacijos – surinkimo ir išbarstymo operacijų formavimas pagal gaminių kalkuliacines korteles.  
  • Gaminių savikainos koregavimas, įtraukiant papildomas išlaidas ir tikslinant sąnaudas.  
  • Automatinis pardavimo kainos apskaičiavimas – galimybė automatiškai apskaičiuoti gaminių pardavimo kainą, remiantis sudedamųjų dalių kainomis.  
  • Gaminių kūrimas – galimybė kurti vienetinius, serijinius ir masinius gaminius (rinkinius), siekiant pritaikyti gamybos procesą pagal užsakymo specifiką.  
  • Gamybos operacijos automatinis kūrimas tiesiai iš pardavimo užsakymo ar sąskaitos.  

Gautų ir atiduotų prekių kiekių valdymas, siuntų ir krovinių sekimui bei krovinio važtaraščių formavimui

  • Siuntų formavimas – galimybė fiksuoti gautų prekių kiekius pagal pirkimo ar pardavimo užsakymus ir sąskaitas.  
  • Dalinis užsakymo išpildymas – prekių įvedimas į sistemą dalimis pagal gautas prekes, leidžiant vykdyti dalinį užsakymo išpildymą.  
  • Prekės, gavus jas sandėlyje, gali būti parduodamos nelaukiant galutinio pajamavimo, užtikrinant greitą prekių prieinamumą.  
  • Galimybė formuoti krovinio važtaraščius pagal siuntos informaciją.  
  • Konkretūs vežėjai ir siuntos priskiriamos kroviniams, suteikiant galimybę stebėti kiekvieno krovinio judėjimą.  
  • i.VAZ elektroninio važtaraščio rinkmenos formavimas tiesiai iš siuntos arba krovinio duomenų, palengvinant dokumentų teikimą VMI.  

Personalo darbuotojų ir sutarčių valdymas, personalo dokumentų vedimas, etatų apskaita, nepanaudotų atostogų paskaičiavimas

  • Darbuotojų ir sutarčių administravimas;  
  • Darbo kalendorių, atostogų tarifų nustatymai;  
  • Personalo dokumentų – prašymų ir įsakymų vedimas: priėmimas, perkėlimas, atostogos, komandiruotės, stažuotės, pavadavimai, atleidimai ir kita;  
  • Papildomų dokumentų šablonų valdymas;  
  • Nepanaudotų atostogų likučių bei darbo stažo registras;  
  • SODRA ataskaitų (1-SD, 2-SD, SAM-07 formos) parengimas;  
  • Darbuotojų sąrašo ataskaitos sudarymas;  
  • Tabelio operacijų vedimas, automatinis užpildymas pagal darbo kalendorius;  
  • Tabelio žiniaraščiai;  
  • Grafinis tabelio atvaizdavimas ir korekcijų administravimas vienoje vietoje;  
  • Tabelio informacijos importavimas iš Excel.

Darbuotojų atlyginimų skaičiavimas ir išmokėjimas, darbo laiko žiniaraščių pildymas

  • Priskaitymų, atskaitymų, įmonės mokesčių ir kitų kintamųjų valdymas.  
  • Tarifų administravimas organizacijos ir konkrečios sutarties lygiu.  
  • Galimybė darbuotojui dirbti keliuose padaliniuose arba etatuose pagal skirtingas sutartis.  
  • Avanso ir atlyginimo išmokėjimų formavimas bei informacijos teikimas bankams.  
  • GPM registro automatinis formavimas iš darbo užmokesčio (DU) operacijų.  
  • Atlyginimo lapelių spausdinimas ir siuntimas el. paštu.  
  • Visų Sodrai ir VMI skirtų ataskaitų formavimas.  
  • Priskaitymų/atskaitymų suvestinių formavimas pagal darbuotojus, padalinius ir objektus.  

  • Sisteminės ir papildomos ataskaitos, analitinė informacija, informacijos filtravimas, spausdinimas, kėlimas į įvairaus formato failus
  • Ataskaitų kūrimas ir redagavimas – Pateikiamas platus sisteminių ataskaitų rinkinys, kuris, esant poreikiui, gali būti papildytas vartotojų sukurtomis ataskaitomis.  
  • Ataskaitų eksportavimas – suformuotos ataskaitos gali būti spausdinamos arba eksportuojamos į įvairius formatus (Excel, PDF, Word ir kt.), taip pat siunčiamos el. paštu tiesiai iš sistemos.  
  • Analitinė operacijų peržiūra – kiekvienos operacijos analitinė informacija lengvai peržiūrima, įskaitant įrašus Didžiojoje knygoje, skolos įrašus bei detalią prekių informaciją.  
  • Informacijos filtravimas ir rūšiavimas – duomenys gali būti filtruojami pagal laukus ir logines išraiškas, o rezultatai – rūšiuojami, siekiant greito ir tikslaus atsakymo į konkrečius užklausimus.  
  • Papildomi vaizdai (views) – kiekvienas vartotojas gali sukurti papildomus sąrašų vaizdus pagal savo poreikius ir darbo pobūdį, įskaitant individualiai nustatytus filtrus, rūšiavimo taisykles ir stulpelių išdėstymą.  
  • Galimybė lanksčiai apsirašyti el. laiškų šablonus nurodant gavėją, temą, turinį ir kt.

Verslo procesų automatizavimas bei integravimas su kitomis platformomis

  • API integracijų sistema leidžia prijungti kitus programinius įrankius ir užtikrina sklandų duomenų apsikeitimą su trečiųjų šalių sistemomis (pvz., elektroninės komercijos platformomis, bankais, tiekėjų sistemomis).  
  • Galimybė pasiekti arba sukurti pirkimo, pardavimo dokumentus, sukurti ir atnaujinti prekes ar klientus, nuskaityti likučius ir kitos API funkcijos  
  • Programėlės (Apps), kurios leidžia automatizuotai ir lanksčiai atlikti Jūsų procesus, išplėsti visos sistemos funkcionalumą pagal individualius poreikius. Programėlės (Apps) kuriamos bendros ir individualios priklausomai pagal poreikį įvairiuose verslo procesuose (pvz., automatinis periodinių sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas, priminimų apie nesumokėtas sąskaitas siuntimas, pajamavus prekę – automatiškai rezervuoti pagal kliento užsakymus) .

DK registras bei visos finansinės ataskaitos:

  • Balansas;  
  • Pelno (nuostolio) ataskaita;  
  • Bandomasis balansas;  
  • Avanso apyskaitos;  
  • Apyvartinis pelnas pagal dimensijas;  
  • DK sąskaitų detali informacija;   
  • DK sąskaitų perskaičiavimas;  
  • DK žurnaliniai įrašai;  
  • Daugiavaliutinės sąskaitos;  
  • DK Sąskaitų planai;  
  • Daug įmonių po viena organizacija su galimybe bendrai valdyti nustatymus ir normatyvus .

Įplaukų, išmokų vedimas, mokėjimo pavedimų formavimas, bankinių išrašų importas: 

  • Įplaukų, išmokų operacijų vedimas;  
  • Išmokų formavimas pagal skolas;  
  • SEPA pavedimų formavimas;  
  • Banko įplaukų ir išmokų automatinis atpažinimas;  
  • Pinigų judėjimas tarp bankinių sąskaitų;  
  • Mokėjimo išrašų importas;  
  • Atskaitingi asmenys;  
  • Kasos knyga;  
  • Kasos pajamų ir išlaidų orderiai;  
  • Mokėjimų žurnalas.

i.SAF, SAF-T, i.VAZ, PVM, GPM, GPAIS deklaracijų formavimas ir teikimas: 

  • i.SAF registro apie gautas ir išrašytas sąskaitas faktūras formavimas bei duomenų rinkmenos sudarymas;  
  • SAF-T standartizuotų apskaitos duomenų rinkmenos formavimas;  
  • i.VAZ elektroninių važtaraščių rinkmenos sudarymas;  
  • GPM mėnesinių (GPM313) ir metinių (GPM312) deklaracijų duomenų registro formavimas pagal pajamavimo bei darbo užmokesčio operacijas;  
  • GPAIS apskaita ir deklaracijų formavimas bei integracija per API;  
  • Intrastat (IDAIS) deklaracijų formuliarų ir rinkmenų formavimas;  
  • Pirkimų/Pardavimų PVM ataskaita pagal klasifikatorius;  
  • PVM deklaracijos (Forma FR0600) formavimas.

Ilgalaikio turto kategorijos, kortelės, nusidėvėjimo skaičiavimas, kitos operacijos: 

  • Ilgalaikio turto kategorijos. Galimybė vesti mokestinę informaciją ir informaciją pagal VAS (skirtingos sąskaitos ir skirtingos nusidėvėjimo normos);  
  • Ilgalaikio turto apskaitos kortelės;  
  • Nusidėvėjimo skaičiavimo metodai;  
  • Ilgalaikio turto operacijos (pirkimas, nurašymas, pardavimas, vidinis judėjimas ir kt.);  
  • Amortizacijos skaičiavimas;  
  • Ilgalaikio turto remonto sąnaudų kaupimas, vertės didinimas;  
  • Ilgalaikio turto likučių ir apyvartos ataskaitos pagal padalinius, objektus, atsakingus asmenis.  
  • Inventorizaciniai apyrašai, nusidėvėjimo skaičiavimo žiniaraščiai.  

Rivile ERP – tinkamas pasirinkimas įvairiems verslams

Lanksti pardavimo kainų, akcijų taikymo sistema ir daugiakanalės prekybos sprendimai gali patenkinti kiekvieno kliento pirkimo poreikius:  sistema leidžia apskaityti prekių išvežimą klientui ar pardavimą prekybos vietoje, naudojant POS sistemą (galimi įvairūs atsiskaitymo metodai:  grynais, kortele, kreditu, avanso paėmimas/ panaudojimas, atsiskaitymas už iš anksto suformuotus vadybininko ar elektroninės parduotuvės užsakymus).

Prekės skirtingų kainynų  ir  sutartinių kainų taikymo sistema.  Pardavimo proceso valdymas nuo sutarties ir pardavimo užsakymo (komercinio pasiūlymo)  iki atsiskaitymo kontrolės. Prekių likučių stebėsena visoje tiekimo grandinėje – nuo užsakymo tiekėjui pateikimo iki atidavimo klientui.

 

 

Realizuota standartinė integracija su populiariomis elektroninių parduotuvių platformomis:  PrestaShop, Woocommerce, Verskis.lt, Shopify ir kt.   Galimybė atsiskaityti prekybos vietoje naudojant POS sistemą.

 

Technologinių gaminio kortelių aprašymas.  Automatizuotas  gamybos operacijų kūrimas iš  pardavimo užsakymų.  Siuntų ir krovinio  priėmimo bei išvežimo valdymas  sandėlyje. Žaliavų judėjimo tarp skirtingų sandėlių apskaita.

 

 

Paslaugų užsakymų ir sutarčių valdymas. Paslaugų skirtingų kainynų ir sutartinių kainų taikymo sistema.

 

 

Visi buhalterinės apskaitos procesai įskaitant darbo užmokesčio valdymą. Skirtingų įmonių apskaita vienoje organizacijoje, naudojant tuos pačius normatyvinius duomenys (sąskaitų planus, klientus, paslaugas) ar individualius atskiroms įmonėms.  Automatizuotas apskaitos duomenų rinkmenų formavimas (i.SAF, i.SAF-T, i.VAZ, PVM deklaracijos, SAM, GPM).

 

 

Pradiniai programos nustatymai (VMI standartiniai sąskaitų planai, PVM klasifikatoriai, kt.) ir integruotos pagalbos priemonės leidžia pradėti naudoti sistemą, vesti teisingą apskaitą net ir turint labai ribotas buhalterines žinias.

 

 

API ir automatizavimo platforma suteikia galimybę pritaikyti sistemą įvairiems verslams. Automatizuoti buhalterijos procesai sumažina apskaitos klaidų tikimybę.

 

 

Kodėl debesyje?

„Rivile ERP“ sistema veikia debesyje, tai reikšmingai keičia jos naudojimą. Pirma, sistemos diegimas tampa gerokai paprastesnis, nes klientams nereikia investuoti į fizinę serverių infrastruktūrą ar rūpintis vietinių įrenginių priežiūra. Viskas vyksta nuotoliniu būdu, o tai sumažina pradinę diegimo ir palaikymo kainą bei taupo laiką.
Debesų kompiuterija leidžia įmonėms naudotis sistema iš bet kurios pasaulio vietos, turint interneto ryšį. Tai itin naudinga įmonėms, dirbančioms su tarptautinėmis komandomis arba įvairiuose padaliniuose.
Sistema atnaujinama automatiškai, todėl vartotojai visada dirba tik su naujausia versija. Tai pašalina poreikį rankiniu būdu diegti atnaujinimus dėl naujų mokestinių ar kitų pasikeitimų, nereikia rūpintis sistemos priežiūra.

Debesų kompiuterija garantuoja duomenų apsaugą. Įmonės darbuotojų duomenys „Rivile ERP“ yra saugomi saugiuose debesijos serveriuose. Šie serveriai atitinka aukštus saugumo reikalavimus, duomenys šifruojami, o prieiga prie jų suteikiama tik autorizuotiems vartotojams Mūsų sistema užtikrina aukščiausius saugumo standartus.

Planai

Dažnai užduodami klausimai

Rivile ERP – moderni verslo valdymo sistema skirta smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms, suteikiantis galimybę vykdyti pilną buhalterinę apskaitą, valdyti savo veiklos (ypač prekybos) procesus. 

Užpildykite registracijos formą: Registruotis – Rivile 

Registracijos formoje (Registruotis – Rivile) komentarų skiltyje nurodykite priimtiną susipažinimo būdą (pvz. reikalinga DEMO aplinka; Domina individualus pristatymas; Noriu dalyvauti artimiausiame internetiniame seminare (angl. webinar) ir pan.). 

Rivile ERPCloud sprendimas nereikalaujantis investicijų serverio pirkimui,  nuolatinei jo priežiūrai ir atnaujinimui. Darbuotojo darbo vietai pakanka elementaraus kompiuterinio įrenginio su interneto ryšiu. 

Taip, nes Rivile ERPWEB sistema, prieinama iš bet kurio įrenginio ir iš bet kur, jei yra interneto ryšys. 

Rivile ERP gali dirbti neribotas kiekis vartotojų. 

Taip, Rivile ERP verslo valdymo sistemoje galima valdyti daugybę įmonių iš vienos paskyros, t.y. organizacija gali turėti vieną arba daug įmonių ir jos visos apskaitomos vienoje duomenų bazėje. 

Rivile ERP įdiegiama su pradiniais programos nustatymais, leidžiančiais tą pačią dieną pradėti  darbą su sistema. 

Rivile ERP duomenų importas (pvz. pradiniai duomenų likučiai) galimas Excel šablonų pagalba. 
Šiai dienai galimi importai: 

  • DK žurnalinių įrašų;  
  • Prekių, paslaugų kortelių; 
  • Tiekėjų, pirkėjų;  
  • Atsargų likučių;  
  • Skolų likučių; 
  • Ilgalaikio turto kortelių; 
  • Ilgalaikio turto likučių.

Detalūs importų aprašymai pateikiamas čia:  

Taip, vartotojo instrukcija ir mokomoji medžiaga pateikiama Rivile svetainėje: Pradžia|Rivile ERP gidas. Taip pat vartotojo instrukcija patogiai pasiekiama Rivile ERP programoje. 

Rivile ERP verslo valdymo sistemoje yra integruotas patogus pagalbos įrankis kilusiems klausimams ar problemoms registruoti.  

Prisiregistravus prie Rivile ERP,  konsultuosime 6 mėnesius nemokamai (iki 15 minučių per darbo dieną).

 

Atsiliepimai

Mūsų įmonė yra nauja. Ieškodami buhalterinės programos norėjome rasti sprendimą, kuris būtų lanksčiai pritaikomas mūsų poreikiams. Rivile ERP puikiai atitinka...

Skaityti daugiau

Vytautė Blėdytė

UAB „Noree LT“

Renkantis naują sistemą buvo labai svarbu, kad ji būtų aiški ir lengvai valdoma, bei turėtų integraciją su elektronine parduotuve. Pradėjus...

Skaityti daugiau

Petras Žukovskis

„Officeside.lt“

Esame naujokai rinkoje, tad klausimų ir poreikių sąrašą turėjome ne menką. Buvo profesionaliai pasiūlyti sprendimai kaip valdyti reikiamus procesus su...

Skaityti daugiau

Tomas Simonis

UAB „Evex“

Rivile ERP atitiko mūsų sistemos viziją: greitas ir kokybiškas aptarnavimas, malonūs, paslaugūs konsultantai. Su sistema patogu ir lengva dirbti. Pasiteisina...

Skaityti daugiau

Vyr. buhalterė Petrutė Labutienė

UAB "Inrada"

Rivile ERP - debesyje patalpinta, supaprastinta Rivile GAMA versija. Sistema mobili, nes yra galimybė prisijungti iš bet kur ir bet...

Skaityti daugiau

Marija Bagdonavičiūtė

MB „Skaičių mazgas“

Kadangi turėjome patirties ir daug metų dirbome su Rivile GAMA, gavę pasiūlymą susipažinti su Rivile ERP, pasinaudojome juo. Sistema pasirodė...

Skaityti daugiau

Įmonės buhalterė

UAB „Robotechnika“

Daugiau Rivile Cloud sprendimų

Rivile ERP Personalas ir Darbo užmokestis

Automatizuoti personalo ir darbo užmokesčio skaičiavimo procesai debesyje didelėms ir mažoms organizacijoms, pasiekiami iš bet kurios vietos ir įsisavinami per mažiau nei 30 min.

ERP POS sistema

Parduokite prekes ir paslaugas prekybos vietoje, klientui atsiskaitant įvairiais metodais su modernia POS sistema.

 

Išbandykite naują verslo valdymo sistemą Rivile ERP

Prisijunkite, jei ieškote individualių sprendimų, plataus standartinio funkcionalumo, paprasto ir intuityvaus valdymo, greito diegimo, operatyvaus reagavimo į užklausas ir profesionalaus aptarnavimo.