Naujas Rivile ERP POS kasų modulis debesyje! Sužinoti daugiau

Grįžti

SAVER

saver_logo

Apie

SAVER yra klientų valdymo sistema (CRM), susieta su verslo valdymo programa Rivile GAMA.


Sistemos galimybės:

SAVER skirtas organizacijos išteklių, veiklos planavimui, valdymui ir apskaitai vykdyti. Tai – itin funkcionalus informacinių technologijų įrankis, padedantis valdyti ir mažas, ir vidutines organizacijas. Ši nuolat tobulinama, atnaujinama, plečiama klientų valdymo sistema palengvins organizacijos darbą, taupys vadovo laiką, sumažins išlaidas ir padidins konkurencinį pranašumą.

SAVER optimizuoja įmonės vadovo bei darbuotojų veiklą. Vadovas gali tiksliau planuoti darbuotojų veiklą, ją kontroliuoti ir stebėti konkrečius darbuotojų veiksmus bei rezultatus. SAVER dėka darbas su klientais taip pat bus spartesnis ir kokybiškesnis – sukaupta kliento duomenų bazė leis efektyviau su juo bendrauti, greičiau pateikti jį dominančius pasiūlymus, operatyviau atlikti naujas užduotis.


Pagrindiniai SAVER moduliai:

  • Klientai;
  • Pardavimai;
  • Likučiai;
  • Skolos;
  • Užduotys;
  • Dokumentų valdymo sistema su M-parašu (DVS);
  • Kontaktai;
  • Klientų Savitarna su integruota PaySera;
  • Galimybės (Piltuvėlis);
  • Sandėlio valdymo sistema (SVS);
  • Sinchronizuotas sistemos veikimas su apskaitos programa Rivile GAMA taupo laiką, nes Rivile GAMA programoje esantys duomenys automatiškai perkeliami į SAVER sistemą – papildomai nieko nereikia įrašyti, perkelti, integruoti.

Kita informacija, reikalavimai

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 10-15 EUR už vieną vartotoją priklausomai nuo vartotojų skaičiaus
saver-foto
saver-foto1
saver-foto2
saver-foto3
Kontaktai

Atstovas

UAB „Virtualios sistemos“

Rivile Produktas

Apskaitos ir verslo valdymo sistema Rivile GAMA