Artwin – tai autoserviso valdymo programa, sukurta remiantis didžiausių autoservisų verslo praktikomis. Ši programa suteikia galimybę efektyviai planuoti darbus, užtikrinti darbuotojų kontrolę, sekti ir analizuoti ataskaitas, bei realiu laiku stebėti sandėlio likučius. Kadangi Rivile yra integruota su Artwin, galutinis klientas turės galimybę sinchronizuoti klientų korteles, pirkimo ir pardavimo sąskaitas faktūras, todėl autoserviso apskaitą patikimai valdys „Rivilė“, o vidinius procesus sklandžiai tvarkys „Artwin“.

Sistemos galimybės:

  • Darbų planavimas
  • Darbo proceso stebėjimas
  • Duomenų analizės modulis
  • Sandėlio valdymas
  • Laiko rezervacijos internetu
  • Sąskaitų išrašymas
  • Automobilių remontų istorija
  • SMS ir el. pašto pranešimų siuntimas

Privalumai naudojant:

  • Programa reguliariai atnaujinama ir pildoma naujomis funkcijomis
  • Mechanikai turi galimybę dirbti su išmaniaisiais telefonais
  • Integracija su Audatex
  • Integruota su Rivile GAMA buhalterinės apskaitos programa – sinchronizuojami visi pirkimų ir pardavimų sąskaitų faktūrų duomenys bei klientų kortelių informacija, suvesti į „Artwin“. Ši sąsaja užtikrina sklandų duomenų apsikeitimą, todėl autoservisas gali susitelkti į savo pagrindinę veiklą, o apskaita patikimai tvarkoma per „Rivile GAMA“. Tai pašalina poreikį rankiniu būdu eksportuoti sąskaitas, siųsti jas buhalterijai ar dvigubai kurti klientų įrašus skirtingose sistemose, taip gerokai palengvinant kasdienį darbą.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Sistemos kaina priklauso nuo įmonės darbuotojų skaičiaus ir licencijos funkcionalumo pasirinkimo.

Plačiau

Atstovas

UAB „Artwin Baltics“

Galimybė paprastai ir patogiai atsidaryti verslo sąskaitą „Contomobile“ ir rinkti įmokas tiesiai į ją, matyti mokėjimus realiu laiku arba rinkti įmokas į savo turimą sąskaitą kitoje finansų įstaigoje.

Mokėjimų inicijavimas tiesiogiai iš sąskaitos faktūros:

  • Galimybė formuojant sąskaitą faktūrą pridėti nuorodą į apmokėjimą per interneto banką.
  • Nuoroda gali būti pateikta mygtuko „Mokėti“ (ar kito, Jūsų pasirinkto užrašo) pavidalu.
  • Formuojant mokėjimą, automatiškai užpildomi gavėjo sąskaitos, gavėjo pavadinimo, sumos ir mokėjimo paskirties laukai.
  • Pavedimai gaunami į jūsų banko sąskaitą ir standartiškai importuojami.

Privalumai naudojant:

  • Sutrumpėja mokėjimo suformavimo ir pasirašymo trukmė.
  • Mokėtojui nereikia įvesti duomenų. Pakanka prisijungti prie interneto banko ir pasirašyti inicijuojamą mokėjimą.
  • Patrauklus mokėjimo lango apipavidalinimas ir intuityvus jo naudojimas.

Nuo ko pradėti:

  • Sudaroma „Conto QuickPay“ paslaugos sutartis su “Contomobile”.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Identifikacja „Contomobile“ mobiliojoje programėlėje
  • Saugumo raktas pateikiamas Contomobile savitarnos portale
  • Palanki ir aiški įmokų rinkimo kainodara

Plačiau

 

Atstovas

UAB „Contomobile“

Elektroninių sąskaitų faktūrų siuntimo internetu sistema.

Sistemos galimybės:

  • Siųsti sąskaitas faktūras ar kt. dokumentus tiesiai iš Rivile GAMA programos klientui;
  • Gauti sąskaitas faktūras ar kt. dokumentus per Rivile EDI (EKO) sistemą;
  • Gauti sąskaitas faktūras ar kt. dokumentus tieiai į Rivile GAMA.

Privalumai naudojant Rivile EDI (EKO):

  • Sistema automatiškai informuoja gavėją apie jam atsiųstą dokumentą;
  • Sutaupomas darbuotojų laikas ruošiant korespondenciją;
  • Dokumentai gali būti pasirašomi elektroniniu parašu;
  • Klientas akimirksniu gauna siunčiamą dokumentą;
  • Nelieka archyvavimo problemos;
  • Sutaupomi pašto kaštai.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA / Rivile SOLO programomis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Iki 50 dokumentų per mėn.- nemokamai;
  • nuo 50-150 dokumentų per mėn. – 20 €/mėn.;
  • daugiau dokumentų – pagal atskirą susitarimą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Rivilė“

Elektroninių dokumentų pasirašymas Mark Sign.

Patogiai ir saugiai įtvirtinkite susitarimus nuotoliniu būdu – pasirašykite dokumentus kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jums daugiau nebereikės spausdinti, pasirašinėjimą, skenuoti, vežti ar siųsti ranka pasirašytų popierinių dokumentų. Viską saugiai ir greitai atliksite vos keliais paspaudimais kompiuteryje ar telefono ekrane.

Paprastai bei lengvai pasirašykite svarbius dokumentus vos per kelias minutes:

  • Elektroninis parašas, turintis juridinę teisę Europos Sąjungoje;
  • Dokumentų pasirašymas naudojant kvalifikuotą Smart-ID arba mobilųjį elektroninį parašą;
  • Nuolat tobulinama sistema;
  • Galima dokumentus pateikti pasirašymui tiesiogiai iš Rivilės GAMA sistemos.

Atitiktis saugumo reikalavimams:

Atitinka Elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų reglamentą (ES) Nr. 910/2014 („eIDAS“) ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatas bei techninius reikalavimus.

Reikalavimai:

  • Galiojanti Rivile versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina (Mark Sign):

  • Minimalus mėnesio mokestis nuo 99 Eur.;
  • Parašo kaina nuo 0,21 Eur.

Daugiau informacijos ir privalumai Mark Sign puslapyje: www.MarkSign.lt Išbandykite nemokamai patys!

Atstovas

UAB Mark ID

Verskis.lt yra profesionali el. parduotuvių sistema leidžianti parduoti daugiau.
Tobulai išdirbta sistema verslo augimui internete.
Tinka tiek profesionalams, tiek pradedantiesiems.
Daugybė išdirbtų modulių ir integracijų su mokėjimo, vežėjų ir apskaitos sistemomis.
Tinkama tiek mažmeninei tiek didmenos prekybai.

Sistemos galimybės:

  • Profesionali, išdirbta el. komercijos sistema su saugiu SSL ryšiu, vieno žingsnio apsipirkimu, automatiniu pirkėjo pašto kodo užpildymu pirkimo metu, versija mobiliesiems įrenginiams;
  • Galimybė integruoti su Rivile GAMA sistema ir taupyti laiką administravimui;
  • Sprendimas didmeninei prekybai, prekybai į užsienį su 0% PVM;
  • Komercinių pasiūlymų ruošimas nestandartinėmis kainomis;
  • Kainoraščiai, multi-sandėliai, depozito valdymas, automatinis dovanų kuponų pardavimas, adaptyvi mobili versija;
  • Pigu.lt ir Varle.lt prekyviečių sąsajos;
  • Integracijos su vežėjų bei įmokų surinkimo sistemomis;
  • Galimybė importuoti prekes tiesiogiai iš tiekėjų sistemų.

Privalumai naudojant:

  • Optimizuotas pirkimo procesas leidžia greičiau įvykdyti užsakymą ir taip parduoti daugiau;
  • Ypatingai, iki smulkmenų išdirbta el.parduotuvės sistema pagal SEO reikalavimus;
  • Google ir Facebook įskiepiai el. prekybai;
  • Esant integracijai su Rivile GAMA sistema sutaupoma itin daug laiko – automatizuotas prekių kūrimas priskirtose kategorijose, likučių sandėliuose bei kainynų atnaujinimas, užsakymų eksportavimas į Rivile GAMA padės taupyti administracines išlaidas.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Profesionali pagalba ir palaikymas iš vystytojo;
  • Individualūs programavimo bei dizaino darbai;
  • Profesionalūs mokymai video filmukų pagalba;
  • Nuolatos tobulinama sistema.

Darbų pavyzdžiai:

verskis.lt

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuoma nuo 39 eur/mėn + PVM;
  • Įsigijimas nuo 890 eur + PVM.

Atstovas

UAB „EVISPA“

Edisoft systems sprendimas leidžia integruoti Rivile GAMA su prekybos platforma „Amazon Seller“. Naudodami sprendimą galėsite automatiškai importuoti pardavimų duomenis, atnaujinti prekių likučius, gauti užsakymus ir kt.

Sprendimo galimybės:

  • Automatinis pardavimų / sąskaitų įkėlimas į verslo valdymo sistemą (kai sąskaitų išrašymą klientams atlieka Amazon);
  • Prekių likučių ir kainų atnaujinimas tiesiai iš Rivile GAMA sistemos;
  • Užsakymų gavimas į verslo valdymo sistemą iš Amazon;
  • Periodinis įvairių Amazon ataskaitų gavimas.

Privalumai naudojant:

  • Automatizavimas padeda išvengti rankinio darbo;
  • Sumažėja klaidų rizika įvedant duomenis į savo sistemas;
  • Taupomas laikas ir prekybos administraciniai kaštai.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sprendimas yra tinkamas tiek dirbantiems FBA (Fulfillment by Amazon), tiek FBM (Fulfillment by Merchant) metodu;
  • Esant poreikiui, Edisoft platformoje galima atlikti vidinių prekių kodų ir ASIN (Amazon Standard Identification Number) kodų surišimą ar perduodamus duomenis kitaip papildyti, atrinkti bei transformuoti.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Rivile versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API raktas;
  • Diegimą atlieka Edisoft systems komanda;
  • Vienkartinis, diegimo / konfigūravimo mokestis nuo 600 Eur + PVM;
  • Mėnesinis mokestis nuo 90 Eur + PVM.

Plačiau

Atstovas

UAB „Edisoft systems“

Rivile GAMA integracija atliekama su klientu suderinus užsakymo schemą, kurios metu sistemoje įvedamos užsakymo būsenos, suderinamas užsakymo kelias per sistemas. Esant poreikiui galima automatiškai sekti kurjerio pristatymo būsenas.

Mūsų sprendimas apima B2C ir B2B dalį: 

  • Gaunama norima prekių informacija iš Rivile GAMA sistemos;
  • Gaunama B2C kaina ir nubraukta kaina (akcija);
  • Gaunami likučiai (pardavimo ir jeigu norima rodyti fizinių parduotuvių likučius);
  • Gaunama B2B informacija – klientų grupių kainos arba konkrečios kliento sutarties kainos;
  • Užsakymo metu suformuojamas rezervas Rivile GAMA sistemoje;
  • Įvykus pokyčiams Rivile GAMA sistemoje gaunama būsena, kada siunta išsiųsta ir tai atvaizduojama el. parduotuvėje (pakeičiama būsena);
  • Gaunama sąskaita-faktūra iš Rivile GAMA, prikabinama prie laiško ir siunčiama klientui, nustatoma baigtinė būsena;
  • (papildomai, jei norima) integruojama siuntos sekimas, kad automatiškai būtų pakeista būsena „pristatyta“.

Mūsų importo modulis yra suprogramuotas taip, kad jam neturi įtakos tiesioginiai PrestaShop duomenų bazės pasikeitimai, atliekant versijų naujinimus.

Modulis turi informavimo sistemą, kuri informuoja e-parduotuvės administratorių apie atliktą importą. El. laiškuose pateikiama informacija apie importo būsenas, eiles ir kt.

Visa ši informacija taip pat matoma e-parduotuvės administravimo dalyje. Esant poreikiui, e-parduotuvės administratorius, gali paleisti importą rankiniu būdu, naudodamas e-parduotuvės valdymo panelę.

Modulis sukurtas dirbant ir derinant darbus su Rivile atstovais.

Plačiau

Atstovas

UAB „MAGNUS IC“

WordPress įskiepis dvipusei WooCommerce ir Rivilės duomenų apsikeitimo funkcijai. Užsakymų siuntimas į Rivile GAMA ir prekių likučių atnaujinimas el. parduotuvėje.

Sistemos galimybės:

  • Pagal poreikį atnaujinami prekių likučiai el. parduotuvėje;
  • Kainų atnaujinimas / sinchronizacija;
  • Naujų užsakymų importavimas iš el. parduotuvės į Rivile GAMA;
  • Fizinių / juridinių asmenų atskyrimas;
  • Importuojamų dokumentų tipo pasirinkimas;
  • Prekių pristatymo paslaugos importavimas;
  • Įmonės kodo laukelio sukūrimas WooComerce sistemoje.

Privalumai naudojant:

  • Automatinis likučių ir kainų atnaujinimas leis užtikrinti, kad jūsų el. parduotuvėje yra prekiaujama tik tomis prekėmis, kurias turite sandėlyje. Pardavus el. parduotuvėje prekių kiekis automatiškai sumažės ir Rivile GAMA sistemoje;
  • Užsakymai, atlikti el. parduotuvėje, automatiškai perduodami į Rivile GAMA kaip važtaraščiai arba užsakymai;
  • Kainų atnaujinimas leis sutaupyti daug laiko tvarkant kainodarą tik vienoje sistemoje. Elektroninėje parduotuvėje vykdomų akcijų kainų neįtakos.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Galiojanti Rivile versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API v2 (REST);
  • Woocomerce 5.0+.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 130 Eur / metams + PVM;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.).

Plačiau >>

Atstovas

UAB Interita

Modulis dvipusei Prestashop ir Rivile GAMA duomenų apsikeitimo funkcijai. Užsakymų siuntimas į Rivile GAMA ir prekių likučių atnaujinimas el. parduotuvėje.

Sistemos galimybės:

  • Pagal poreikį atnaujinami prekių likučiai el. parduotuvėje;
  • Kainų atnaujinimas / sinchronizacija;
  • Naujų užsakymų importavimas iš el. parduotuvės į Rivile GAMA;
  • Fizinių / juridinių asmenų atskyrimas;
  • Importuojamų dokumentų tipo pasirinkimas;
  • Prekių pristatymo importavimas kaip pardavimo kodas arba paslauga.

Privalumai naudojant:

  • Automatinis likučių ir kainų atnaujinimas leis užtikrinti, kad jūsų el. parduotuvėje yra prekiaujama tik tomis prekėmis, kurias turite sandėlyje. O pardavus el. parduotuvėje prekių kiekis automatiškai sumažės ir Rivile GAMA sistemoje;
  • Užsakymai, atlikti el. parduotuvėje, automatiškai bus perduodami į Rivile GAMA kaip važtaraščiai arba užsakymai;
  • Kainų atnaujinimas leis sutaupyti daug laiko tvarkant kainodarą tik vienoje sistemoje. Elektroninėje parduotuvėje vykdomų akcijų kainų neįtakos.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Galiojanti Rivile versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API v2 (REST);
  • Prestashop 1.7+.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 130 eur. / metams + PVM;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.).

Plačiau

Atstovas

UAB Interita

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai importuosite popierines pirkimo/pardavimo sąskaitas į Rivile GAMA programą be papildomo rankinio darbo;
  • Turėsite importuotų dokumentų elektroninį archyvą prieinamą tiesiai iš Rivile GAMA.

Privalumai naudojant „Įvesk.lt”:

  • Sutaupysite laiko – nebereikės gaišti laiko suvedinėjant sąskaitas į apskaitą, turėsite nuolatinį pagalbininką ir dieną, ir naktį;
  • Išvengsite klaidų – rekvizitai sulyginami su Registrų centro duomenimis. Kompiuteris nedaro žmogiškų klaidų, todėl žymiai mažiau darbo po i.SAF deklaravimo;
  • Įvedinėsite sąskaitas nuolat – sąskaitas įvedinėsite net kai nebūsite ofise;
  • Apdorojami dideli kiekiai – galėsite apdoroti dešimtis tūkstančių sąskaitų per trumpą laiką, todėl sezoniniai apkrovimai Jums taps nepastebimi.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA programa.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 12 ct/dokumentą.

Plačiau

Atstovas

MB Įvesk

Sistemos galimybės:

  • Apsirašomi naudojami GPAIS klasifikatoriai;
  • Apsirašomi naudojami GPAIS srautai;
  • Kiekvienai prekei galima įvesti naudojamas pakuotes;
  • Galimybė aprašyti prekės pakuotės pasikeitimus laike;
  • Dokumentui galima nurodyti papildomas pakuotes;
  • Tiesiai iš programos siunčiami prekiniai vienetai į GPAIS sistemą;
  • Tiesiai iš programos siunčiami žurnalų įrašai į GPAIS sistemą.

Privalumai naudojant GPAIS sprendimą:

  • Duomenys į GPAIS sistemą importuojami kelių mygtukų paspaudimu;
  • Taupomas darbo laikas;
  • Žmogiškųjų klaidų minimizavimas.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA, nuo 119 versijos;
  • Reikalinga galiojanti versijų prieigos sutartis;
  • Naudojamas Dokumentų registro modulis.

Orientacinė kainodara:

  • 3000 EUR + PVM.

Plačiau

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie DPD sistemos;
  • Pagal aprašytus parametrus DPD sistemai perduodami duomenys tiesiai iš programos (formuojamas xml failas);
  • Atspausdinami lipdukai siuntoms;
  • Lipdukų nereikia saugoti savo sistemoje. Jei reikia, juos galima iš naujo atspausdinti kreipiantis į DPD sistemą pagal išsaugotus parametrus;
  • Prisijungiant prie DPD sistemos suformuojamas manifestas;
  • Galimas informacijos formavimas iš įvairių Rivile GAMA modulių:
    • pardavimų;
    • pirkimų;
    • transporto važtaraščių.

Sutaupomas darbuotojų laikas dirbant su DPD sistema.

Atstovas

UAB „Rivilė“

Hanna – įrankis tvarkingesniam pardavimų, projektų, klientų aptarnavimo ir kt. procesų valdymui. Hanna moduliai atitinka svarbiausius jūsų verslo procesus ir leidžia juos paprastai valdyti vienoje vietoje.

Sistemos galimybės:

  • Kontaktų duomenų bazė;
  • Pardavimų operacijos;
  • Projektų valdymas;
  • Užduočių kontrolė;
  • Sutarčių registras ir sutarčių šablonai su e-parašo funkcija;
  • Dokumentų valdymas;
  • Išlaidų fiksavimas bei kontrolė;
  • Atsargų, prekių likučių valdymas;
  • Informacijos paieška bei filtravimas;
  • Sistemos naudotojų teisių kontrolė;
  • El. pašto integracija;
  • SMS žinutės;
  • Telefonijos integracija;
  • Google ir Outlook kalendorių integracija.

Privalumai naudojant:

  • Jūs parduodate daugiau. Hanna viską prisimena;
  • Jūs valdote procesus. Hanna suteikia įrankius tvarkai palaikyti;
  • Jūs bendraujate su klientais. Hanna nepameta užrašų.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Plati integracija su Rivile API;
  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v117;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis (VPS).

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 17 Eur be PVM/mėn vienam naudotojui.

Plačiau

Atstovas

Ateities IT, UAB

Visapusiška įmonės veiklos analizė (19 ataskaitų).

Sistemos galimybės:

  • Pagrindiniai įmonės finansiniai rodikliai, jų dinamika, palyginimas tarp periodų;
  • Prekių/paslaugų pelningumo analizė;
  • Tiekėjų pelningumas;
  • Klientų pelningumas;
  • Sandėlio likučiai;
  • Balansas;
  • Pelno-nuostolių ataskaitų palyginimas tarp periodų;
  • Dinaminė užsigulėjusių likučių ataskaita.

Privalumai naudojant:

  • Automatinis duomenų atnaujinimas;
  • Ypač galingos filtravimo galimybės;
  • Analizuojamų periodų lankstus pasirinkimas;
  • Suminių skaičių detalizavimas (drill-down);
  • Dinaminis filtravimas iš kitų susietų ataskaitų.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 79 Eur /mėn.;
  • Vienkartinis sistemos konfigūravimo mokestis 400 Eur.

Plačiau

Atstovas

UAB "Roxlogic IT
Solutions"

Sąskaita123 – greitas ir paprastas sąskaitų išrašymas internete. Tinkama savarankiškai dirbantiems asmenims bei verslui.

Sistemos galimybės:

  • Sąskaitų faktūrų išrašymas;
  • Sąskaitų importas ir eksportas;
  • Integracija su Rivile GAMA, Woocommerce ir kt.;
  • Mokėjimų valdymas – automatinis mokėjimų įskaitymas, banko išrašo importas, daliniai mokėjimai, neapmokėtų sąskaitų priminimai, kvitai ir kt.;
  • Prekių kiekinė apskaita ir važtaraščiai;
  • Darbuotojų įtraukimas;
  • Individualios veiklos žurnalas;
  • Produktų ir klientų valdymas;
  • Sąskaitos faktūros anglų kalba;
  • Laiškų siuntimas naudojant SMTP;
  • Metų statistika.

Privalumai naudojant:

  • Naršyklės ir mobili versija – paskyrą galima valdyti iš bet kokio išmanaus įrenginio;
  • Sistemos atnaujinimai – kiekvieną mėnesį Sąskaita123 papildo atnaujinimai.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Integracija su Rivile API;
  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v117;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis (VPS).

Sistemos orientacinė kaina

  • Kainos nuo 3.30 Eur. / mėn.

Plačiau >>

Atstovas

UAB Creative Partner

Soft4RealEstate – lankstus sprendimas įmonėms, valdančioms komercinį nekilnojamąjį turtą: biurų/ ofisų ir gyvenamuosius pastatus, prekybos centrus, mažmeninės prekybos patalpas, sandėlius, žemės sklypus, pramoninius objektus bei kitą komercinį nekilnojamąjį turtą.

Sistemos galimybės:

Nekilnojamojo turto valdymo sistemos galimybės:

  • Lengvai ir greitai galėsite sekti ir tvarkyti potencialių ir esamų nuomininkų, sutarčių, mokesčių, nuomojamų pastatų ir patalpų, teikiamų paslaugų informaciją vienoje vietoje, kurti lanksčią kainodarą, realiu laiku stebėti svarbiausius verslo rodiklius, verslo analitikos įrankiais ruošti reikiamas ataskaitas;
  • „SOFT4RealEstate“ – integracija su Rivile GAMA. Integracija suteikia galimybę naudoti verslo valdymo sistemą bei naudotis išorine finansinės apskaitos programa. Šiuo būdu vartotojai turi galimybę naudotis skirtingomis programomis ir jų aplinkomis, tačiau matyti vienodą, realaus laiko informaciją;
  • „SOFT4RealEstate“ – lankstus verslo valdymo programinis sprendimas įmonėms, valdančioms nekilnojamąjį turtą:
    • biurus ir gyvenamuosius pastatus;
    • prekybos centrus;
    • mažmeninės prekybos patalpas;
    • sandėlius;
    • žemės sklypus;
    • pramoninius objektus ir kitą komercinį nekilnojamąjį turtą.

Turto valdymas:

  • Nuomos informacijos sekimas ir valdymas;
  • Potencialių ir esamų klientų valdymas;
  • Bendrų paslaugų mokesčių paskirstymas ir kontrolė;
  • Nekilnojamo turto mokesčių ir draudimo informacijos sekimas;
  • Darbų užsakymų valdymas;
  • Nuomojamų patalpų užimtumo prognozė grafiškai;
  • Nuomojamų patalpų žemėlapis;
  • Nuomininkų portalas.

Apskaita ir ataskaitos:

  • Mokesčių rodiklių ir atsiskaitymų sekimas;
  • Automatizuotas sąskaitų išrašymas;
  • Lankstus išlaidų sekimas;
  • Integruota finansinė apskaita;
  • Pažangus sąmatos sudarymas ir prognozavimas;
  • Realaus laiko ataskaitos;
  • Ataskaitos pritaikytos kiekvienam vartotojui pagal rolę;
  • Efektyvi duomenų analizė.

Verslo valdymas:

  • Rolių centrai kiekvienam vartotojui;
  • Dokumentų valdymas;
  • Dokumentų importas ir eksportas;
  • Paruošti dokumentų šablonai;
  • Užduočių valdymas;
  • Integracija su kitais sprendimais.

Pardavimų valdymas:

  • Galimų klientų laisviems nuomos plotams sekimas;
  • Nepriklausomos ataskaitos ir darbastaliai;
  • Bendravimo istorija;
  • Naujienlaiškiai skirtingiems segmentams;
  • Pardavimo stadijų sekimas;
  • Pardavimų vadybininko kasdienių veiklų darbastalis;
  • Veiklos diagrama: aiškus pardavimų komandos darbo krūvio stebėjimas;
  • Atvirų galimybių (Opportunity) stebėjimas;
  • Kontaktų valdymas;
  • Dokumentų įkėlimas, tvarkymas ir redagavimas;
  • Informacija apie klientus pasiekiama per bet kokį įrenginį.

SOFT4RealEstate padeda nekilnojamojo turto valdytojams:

  • Naudotis vieningu, integruotu sprendimu;
  • Efektyviai suvaldyti didelius informacijos srautus, suteikiant darbuotojams – NT valdytojams – lengvai naudojamą įrankį jų kasdienėms užduotims atlikti;
  • Laiku ir greitai aptarnauti esamus klientus bei visada žinoti potencialių klientų statusą;
  • Sumažinti veiklos kaštus ir džiaugtis 8 kartus greitesniu* sąskaitų išrašymo procesu;
  • Sumažinti neplanuotus NT palaikymo ir aptarnavimo kaštus;
  • Džiaugtis realiu laiku pateikiamomis ataskaitomis bei 10 kartų greitesne* duomenų analize;
  • Pagerinti komunikaciją su nuomininkais bei pakelti jų pasitenkinimo lygį Nuomininkų Portalo dėka (nuomininkai savarankiškai gali įkelti apyvartos rodiklius, matyti istorinę informaciją, sutartis, darbų užsakymų statusus);
  • Matyti užimtas ir laisvas patalpas akimirksniu;
  • Valdyti sutaris, trečiųjų šalių tiekėjų ir nuomininkų darbų užsakymus.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Sistemos kainodara susideda iš sistemos diegimo, licencijų nuomos bei aptarnavimo.

Plačiau >>

Atstovas

SOFTERA BALTIC,
SOFT4

Mokėjimų surinkimas tiesiogiai iš sąskaitos faktūros:

Formuojant sąskaitą faktūrą galima pridėti apmokėjimo per internetinę bankininkystę galimybę. Generuojant PDF dokumentus galima įkelti tiesiog nuorodą, taip pat galima nuorodą užkoduoti QR kodu – tokiu atveju klientas gali atsispausdinti sąskaitą, o norėdamas apmokėti, turėtų tiesiog nuskaityti QR kodą savo išmaniuoju telefonu.

Sistemos galimybės:

  • Galimybė dokumente formuoti tiesioginę apmokėjimo nuorodą;
  • Galimybė nuorodą užkoduoti QR kodu;
  • Formuojant mokėjimą banke automatiškai užpildomas gavėjo banko sąskaitos, gavėjo rekvizitai, sumos ir mokėjimo paskirties laukai.

Privalumai naudojant:

  • Klientui sutrumpinamas ir palengvinamas darbas apmokant sąskaitas;
  • Išvengiama klaidų formuojant nurodant gavėjo banko sąskaitą, sumą bei mokėjimo paskirtį;
  • Suformavus QR kodą – sąskaitą galima atspausdinti, o mokėjimo nuoroda suveikia nuskaičius suformuotą QR kodą;
  • Aktyvavus mokėjimo nuorodą atidaromas Foxpay puslapis, kuriame klientas iškart gali pasirinkti savobank ą ir prisijungęs atlikti mokėjimą;
  • Galimybė apmokėti tiek internetine bankinkyste, tiek mokėjimo kortele.

Kaip veikia:

Galimi keli veikimo metodai, priklausomai nuo to kaip sudaroma sutartis su Foxpay:

A) Atidaroma Foxpay sąskaita įmokoms surinkti:

  • Įmonei atidaroma Foxpay sąskaita;
  • Visi klientų pavedimai gaunami į Foxpay sąskaitą;
  • Iš Foxpay į jūsų banko sąskaitą pavedimai atliekami periodiškai;
  • Foxpay pateikia detalizuotus išrašus (el. paštu), nurodant detaliai: mokėtoją, mokėjimo paskirtį, sumą.

B) Naudojama įmonės banko sąskaita:

  • Visi klientų pavedimai gaunami tiesiogiai į įmonės banko sąskaitą;
  • Detalizuotus išrašai importuojami standartiškai kaip ir bet kurie kiti pavedimai į banko sąskaitą.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Rivile GAMA v118;
  • Versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API raktas;
  • Įdiegta Chilkat biblioteka.

Orientacinė kainodara:

  • Apmokama Foxpay už faktiškai surinktus mokėjimus. Įkainis ir kitos sąlygos nustatomos sutarties su Foxpay sudarymo metu;
  • Apmokama Rivile už Rivile API naudojimą standartiniu įkainiu. Rivile API užklausa – nuorodos sugeneravimas.

Plačiau

Atstovas

UAB Rivile

Atsikratykite popierinių dokumentų, sumažinkite išlaidas ir suteikite darbuotojams bei klientams aiškumo su visiškai automatizuota nuotolinių techninių darbų planavimo ir atlikimo programa.

Sistemos galimybės:

  • Užduočių stebėjimas realiu laiku;
  • Užduočių istorija;
  • Kalendorius technikų darbo planavimui;
  • Klientų ir technikų klausimynai;
  • Skaitmeninis ir nuotolinis pasirašymo būdai;
  • Sandėlio judėjimų automatizavimas integruojant su Rivile Gama;
  • Įrangos būsenos stebėjimas;
  • Pritaikomi laukai;
  • Klientų platforma;
  • Daugiakalbystė.

Privalumai naudojant:

  • Valdykite savo komandą realiuoju laiku, kad ir kur jie bebūtų;
  • Darbuotojai gali užregistruoti užduoties statusą, progresą, pridėti klientų užklausas ir sinchronizuoti užduotis sistemoje;
  • Programa suteikia galimybę optimizuoti ir automatizuoti periodines procedūras, taip pašalindama trukdžius iš jūsų komandos kelio.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Integracija su Rivile Gama;
  • Galimybė integruoti su kitomis sistemomis (ERP, CRM).

Sistemos orientacinė kaina:

  • Rivile versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API raktas;
  • 29 Eur už 1 vartotoją per mėnesį.

Plačiau

Atstovas

7 Sprints, UAB

Sistemos galimybės:

  • Greita informacijos paieška;
  • Pasirenkamas informacijos detalumas pagal poreikį;
  • Vizualus informacijos pateikimas;
  • Ataskaitų atnaujinimas iki 8k. per parą;
  • Vieningų ataskaitų naudojimas visos įmonės mastu. Galimybė ataskaita dalintis su visais darbuotojais;
  • Greitas standartinių ataskaitų pajungimas klientui ir nedideli sistemos aktyvavimo kaštai;
  • Microsoft Power BI Pro licencijos suteikimas;
  • Papildomų ataskaitų pagal kliento poreikį sukūrimas, mokymai ir konsultavimas pagal poreikį.

Privalumai naudojant:

  • Turėsite galimybę stebėti įmonės pajamų – sąnaudų (pelno nuostolio) kitimą, kitus finansinius rodiklius, jų dinamikas ir tendencijas;
  • Darbo užmokesčio ataskaita – pagalba personalo vadovui, stebinčiam atlyginimų dinamikas;
  • Kliento pirkinių krepšelio kitimas – padės pamatyti klientų įpročius, pokyčius, pardavimų dinamikas;
  • Prekių kiekio ataskaita – stebėti prekių judėjimą, geriau kontroliuoti likučius;
  • Ataskaitos darbuotojų darbo rezultatų vertinimui (pardavimai, pritraukti klientai) – padės tiksliau vertinti darbuotojus, stebėti, kaip jiems sekasi siekti iškeltų tikslų. Ataskaita pasitarnaus motyvacinės sistemos kūrimui įmonėje;
  • Standartinės ataskaitos bus nuolat atnaujinamos, todėl kasdien matysite visus naujausius duomenis;
  • Turėsite galimybę pajungti keletą duomenų šaltinių, gilesnei duomenų analizei.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Aktyvavimo mokestis pagal darbų apimtis (Standartinės sistemos pajungimas kliento duomenims, licencijų priskyrimas, automatinio duomenų naujinimo nustatymai, apmokymai, kaip naudotis sistema);
  • Palaikymo mokestis – 45 eur/mėn. Į šią sumą įeina viena Microsoft Power BI PRO licencija, 1 val/mėn konsultacijų, sistemos palaikymo darbai;
  • Specializuoti sprendimai – pagal atskirą sutarimą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Tikslūs duomenys“

PRODIVI verslo analitika Power BI įrankiu užtikrina ataskaitų automatizaciją, visapusišką įmonės finansinės veiklos analizę, reikalingą sprendimams savo versle priimti.

Sistemos galimybės:

  • Įmonės duomenys atsinaujina kasdien, tiesiogiai iš Rivile GAMA duomenų bazės;
  • Svarbiausi įmonės finansiniai rodikliai, jų pasikeitimai, pateikiami vizualiai ir suprantamai;
  • PnL modelis, Balanso, Sandėlio, Pirkimų, Pardavimų ir kitos ataskaitos pritaikomos prie Jūsų apskaitos;
  • Prijungus papildomus duomenų šaltinius (CRM, ERP, Sandėlio valdymo, Projektų valdymo sistemas ir kt.) suteikiama galimybė integruoti duomenis tarpusavyje.

Privalumai naudojant:

  • Ataskaitos pateikiamos vizualiai ir detaliai su galimybe interaktyviai filtruoti įvairiais pjūviais;
  • Siūlomas ataskaitų, duomenų atnaujinimas – iki 48 kartų per parą priklausomai nuo licencijos;
  • Atrenkama svarbiausia informacija ir užtikrinama, kad turimi duomenys yra tikslūs;
  • Galite analizuoti ir dalintis įžvalgomis visoje organizacijoje;
  • Jūsų komanda gali dirbti su tais pačiais duomenimis, bendradarbiauti juos pildant ir kurti naujas ataskaitas.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Diegimo kaštai: ataskaitų komplekto kaina derinama, atsižvelgiant į projekto apimtį ir kliento procesus.
  • Mėnesiniai kaštai:
    • Power BI Pro licencija 9,00 €/mėn./naudotojui;
    • Power BI Premium per User (PPU) – 20,00 €/mėn./naudotojui.

Plačiau

Atstovas

UAB „Prodivi“

Sistemos galimybės:

  • Prekių likučių prognozė pagal pardavimo istoriją;
  • Užsakymų sąrašo formavimas pagal mažiausius kaštus arba trumpiausius tiekimo terminus;
  • Įvertinami minimalūs tiekimo terminai, minimalūs užsakymų kiekiai;
  • Įvertinamos tos pačios prekės tiekimo iš skirtingų tiekėjų galimybės;
  • Atsižvelgiama į nustatytus minimalius sandėlio likučius.

Privalumai naudojant:

  • Leidžia tiksliai matyti suplanuotą prekių sandėlio papildymą;
  • Užtikrina, kad prekių nebūtų užsakoma perdaug;
  • Optimizuoja prekių užsakymo kainą.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 99 Eur/mėn

Plačiau

Atstovas

UAB Roxlogic IT Solutions

Sistemos galimybės:

  • Duomenys įkeliami tiesiai iš Rivilė GAMA sistemos;
  • Įmonės pelningumo, veiklos procesų ir jų efektyvumo analizė ataskaitos;
  • Pelno-nuostolių ataskaita, palyginimas su praėjusiu laikotarpiu, su įmonės biudžetu bei nustatytais tikslais;
  • Balanso ataskaita, palyginimas su praėjusiu laikotarpiu, su įmonės biudžetu bei nustatytais tikslais;
  • Detalus pajamų ir sąnaudų palyginimas su praėjusiu laikotarpiu bei analizė įvairiais pjūviais;
  • Pajamų/sąnaudų kitimas laike ir struktūra pagal dimensijas;
  • Įvairių įmonės finansinių rodiklių analizė: pelningumas, likvidumas, ilgalaikis likvidumas, skolos, efektyvumas;
  • Ataskaitų paketas, susidedantis iki 6 ataskaitų lapų su standartinėmis vizualizacijomis, 30 rodiklių, 26 vizualizacijų ir 3 dimensijų filtrų (neskaitant DK hierarchijos);
  • Galingos filtravimo galimybės įvairiais dimensijų filtrais;
  • Duomenys atvaizduojami įvairaus detalumo, net iki įrašų lygio.

Privalumai naudojant:

  • Galimybė reguliariai ir greitai gauti bendrovės pelno / nuostolio, balanso ataskaitas, finansinius rodiklių rezultatus, analizuoti jų tendencijas, sekti biudžeto vykdymą su Power BI verslo analitikos įrankiu;
  • Galima lengvai kurtis papildomas ataskaitas ar interaktyvius skydelius;
  • Dirbtinio intelekto pagalba gauti įžvalgas apie situaciją įmonėje bei priimant sprendimus;
  • Galimybė prijungti kitus duomenų šaltinius ir analizuoti duomenis įvairiais pjūviais;
  • Duomenys atnaujinami automatiškai iki 8 kartų per dieną;
  • Galimybė matyti savo verslo ataskaitas mobiliuose įrenginiuose;
  • Aukščiausi saugumo standartai atitinkantys BDAR reikalavimus;
  • Lengva integracija su verslo procesų automatizavimo sprendimais;

Sistemos orientacinė kaina:

  • Paketo kaina sutartinė;
  • Reikalinga Power BI Pro licencija;
  • Papildomas sprendimo funkcionalumas bei naujų sprendimų kūrimas – pagal atskirą susitarimą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Novian Systems“

Sistemos galimybės:

  • Standartizuotos analitikos aplikacijos: pardavimai, atsargos, finansai ir kt.;
  • Duomenys įkeliami tiesiai iš Rivile GAMA sistemos;
  • Lanksti šiuolaikiška duomenų analitika;
  • Galimybė plėsti ir kurti savo duomenų vizualizacijas.

Privalumai naudojant BIfree:

  • Pagal gerąsias praktikas parengtos standartizuotos analitikos aplikacijos – galimybė naudotis jau patikrintais sprendimais;
  • BIfree aplikacijos leidžia analizuoti duomenis 360 laipsnių kampu, – analitikos neriboja jokie iš anksto nustatyti scenarijai;
  • Šiuolaikiška ir lanksti sistema nėra uždara: naudotojai gali savarankiškai susikurti trūkstamas duomenų vizualizacijas;
  • Papildytas intelektas (Augmented intelligence) padeda naudotojams, sugeneruodamas galimas duomenų vizualizacijas;
  • Unikalus ir patentuotas Qlik asociatyvinis duomenų variklis, leidžia matyti visapusį duomenų vaizdą, o ne tam tikrą jų dalį, suteikia papildomas įžvalgas ir sufleruoja atsakymus į klausimus, kurių net neuždavėte;
  • Atviro kodo projektas leidžia pasitaisyti duomenų įkėlimo logiką pagal savo specializuotus poreikius.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile Gama programa.

Esant poreikiui užpildykite registracijos formą ( bifree sales aplikacija/ ) ir su Jumis susisieks „Day Q Analytics“ konsultantas, kuris ir padės Jums instaliuoti aplikaciją.

Atstovas

UAB „Day Q Analytics“

Sistemos galimybės:

  • Saugus bet kokios Personalo informacijos kaupimas ir valdymas;
  • Personalo dokumentų automatinis generavimas;
  • Elektroninės atostogos;
  • Elektroninės komandiruotės;
  • Elektroninis vidaus tvarkų supažindinimas;
  • Automatiniai pranešimai ir priminimai;
  • Savitarna darbuotojams;
  • Integracija su Rivile;
  • Daugiakalbė;
  • Kasdien naudojama tūkstančių darbuotojų Lietuvoje, įvairaus dydžio įmonių skirtingose verslo šakose.

Privalumai naudojant HCM.LT personalo valdymo sistemą:

  • Akimirksniu pasieksite visus savo įmonės darbuotojų duomenis ir pasikeitimų istoriją iš bet kurio įrenginio. Darbuotojo kortelėje kaupiama visa reikalinga informacija ir istorija (atlyginimai, skirtos premijos, kvalifikacijos, atlikti projektai, nuobaudos, atostogos, metiniai tikslai ir t.t.), susiję personalo dokumentai, atostogų istorija ir likučiai, išsiųstos susipažinti vidaus tvarkos;
  • Automatiškai generuojami visi personalo dokumentai – sutartys, priedai, prašymai, įsakymai – per kelias sekundes. Visi dokumentai saugomi ir lengvai pasiekiami ir atsekami. Jokių žmogiškųjų klaidų ir mechaninio darbo!;
  • Lengvas ir greitas atostogų ir komandiruočių užsakymas, derinimas ir tvirtinimas online, įsakymų ir grafikų generavimas ir integracija su Rivile. Tikslus atostogų likučių skaičiavimas pagal LR Darbo kodeksą;
  • Įmonės kalendoriuje matomi visos komandos atostogų ir komandiruočių planai. Planuodami ateities veiklą, visuomet žinokite savo komandos planus;
  • Sistema automatiškai informuoja visus reikiamus asmenis apie svarbias datas ir įvykius – bandomojo termino ar terminuotos sutarties pabaigą, atostogų likučius, teisių į mamadienius/tėvadienius pasibaigimą, darbuotojų gimtadienius ir pan. Sklandūs procesai ir jokių vėlavimų;
  • Elektroninis darbuotojų supažindinimas su vidaus taisyklėmis, darbų saugos ir sveikatos dokumentais, instrukcijomis, darbo grafikais ir kitais įmonės vidiniais dokumentais. Tvarkinga vidaus taisyklių dokumentacija ir saugoma pasirašymo istorija;
  • Duomenis lengva eksportuoti į MS Excel, apdoroti ir sukelti atgal. Dirbkite taip, kaip Jums patogu;
  • SaaS taupo kaštus. Nesirūpinkite serveriais, archyvavimais, atnaujinimais, palaikymu ir IT priežiūros specialistais. Viskas jau patikimai ir saugiai sutvarkyta;
  • Elektroniniai procesai taupo laiką, mažina kaštus, didina efektyvumą.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA programa.

Sistemos orientacinė nuomos kaina:

  • Nuo 1 iki 5 eur už darbuotoją per mėn. priklausomai nuo pasirinkto funkcionalumo;
  • Daugiau nei 500 darbuotojų – pagal atskirą susitarimą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Metasistemos“

„nPoint“ sistema kuriama Lietuvoje nuo 2004 metų UAB „Nsoft“ įmonėje. Programą nuolat tobulina programuotojų būrys, lanksčiausiai prisitaikome prie įvairių klientų poreikių ir rinkos pokyčių. Sistema tinka ir mažai kavinei, barui, ir dideliam restoranų tinklui.

Turime daug patenkintų klientų, kurie iš kitų sistemų perėjo prie „nPoint“ ir nebežiūri atgal. Klientai vertina greitą 24/7 aptarnavimą ir lengvai suprantamą programos valdymą.

Restoranų versle didžiausia personalo kaita – prie kasos, naujas žmogus turi iš karto kibti į darbą. Dėl šios priežasties su restorano „SweeRoot“ savininku iš naujo perkūrėme kasos modulio dizainą. Tikslą pasiekėme, nes labai dažnai girdime naujų klientų komentarus, jog kasa tokia intuityvi, kad net naujokams nekyla klausimų.

„nPoint“ sistema turi pilną sandėlio žaliavų apskaitą, EDI dokumentų importą, užsakymus tiekėjams, nuolaidų sistemą, nešiojamus padavėjų terminalus, virtuvės užsakymo terminalus arba spausdintuvus, įvairias ataskaitas administraciniame ir kasos modulyje, web-ataskaitų modulį.

Automatizuotas faktūrų išrašymas iš kasos, įvairus mokėjimo būdai: avansinės, kreditinės sąskaitos, dovanų čekiai, MOQ, PaySera, goNpay. Klientų arba personalo indentifikavimas bekontakte kortele, piršto atspaudu, brūkšniniu kodu ir dar daug kitų patogių funkcijų.
nPoint sistema suintegruota su Rivile GAMA.
Plačiau

Atstovas

UAB „Nsoft“

Sistemos galimybės:

  • Registruoti siuntas Venipak sistemoje tiesiai iš Rivile GAMA programos klientui;
  • Spausdinti siuntų lipdukus Rivile GAMA programoje.

Privalumai naudojant Rivile VENIPAK:

  • Sistema automatiškai užregistruoja siuntasVenipak siuntų registravimo/pristatymo internetinėje sistemoje;
  • Sutaupomas darbuotojų laikas ruošiant ir registruojant siuntas;
  • Venipak sistema akimirksniu gauna užklausą dėl poreikio paimti ir pervežti siuntą,-as;
  • Nelieka pakartotinio informacijos vedimo Venipak internetinėje sistemoje poreikio.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA / Rivile SOLO programomis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 800 €

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Automatiškas pirkimo dokumentų registravimas Rivile GAMA programoje;
  • Dokumentai apdorojami Finbite (Omniva) sistemoje ir programoje atvaizduojami pirkimo kodų pavidalu pagal suderintas taisykles.

Privalumai:

  • Sistema automatiškai įkelia pdf ir kito formavimo dokumentus į Rivile GAMA programą;
  • Sutaupomas darbuotojų laikas registruojant pirkimo dokumentus;
  • Sistema veikia su Rivile GAMA programa.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 50 €.

Plačiau

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Galimybė dirbti du Rivile iš bet kokios pasaulio vietos per internetą;
  • Saugus, stabilus, komercinio lygio duomenų šifravimas, naudojant TLS ir SSL protokolus.

Privalumai naudojant OpenVPN:

  • Nereikia naudoti brangių, RDC pagrindu, veikiančių nuotolinių prisijungimų sprendimų;
  • Galima naudoti ir kaip sprendimą įmonės IT infrastruktūrai sujungti.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia Windows OS.

Atstovas

UAB „Aistis ir Ko“

Sistemos galimybės:

  • Pirkimo dokumentų importavimas iš Omniva (dokumentų ir pirkimo PDF failų);
  • Tiekėjų sąrašo eksportavimas į Omnivą;
  • Dimensijų eksportavimas į Omnivą.

Privalumai naudojant „Integracija su Omniva (BIT)“:

  • Galimybė prieš importavimą nurodyti periodą nuo kurio bus importuojami dokumentai (standartiškai siūloma paskutinio importuoto dokumento data);
  • Pirkimo dokumentai iš pradžių įkeliami į importo – eksporto operacijas, kurių aprašyme atvaizduojama informacija apie importuoto dokumento numerį, tiekėjo kodą ir dokumento datą;
  • Importavimas į pirkimo dokumentus vykdomas per standartinį Rivile GAMA vidinį duomenų importą, kas leidžia patikrinti nepilnai importuotas operacijas ir ištaisius klaidas šias operacijas importuoti pakartotinai.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia Rivile GAMA programos aplinkoje.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Integracija su Omniva (BIT) kaina 490 EUR be PVM.

Plačiau

Atstovas

UAB „Bitsoftas“

Sistemos galimybės:

  • Dinaminis duomenų užklausų formavimas;
  • Duomenų gavimas realiu laiku iš Rivile GAMA duomenų bazės;
  • Duomenų eksportas į Microsoft Excel dokumentą analizavimui PivotTable priemonėmis;
  • Vartotojų teisių administravimas.

Privalumai naudojant „GamaREP“:

  • Plati Rivile GAMA modulių analizės apimtis (pirkimai, pardavimai, vidinė apskaita, einamieji likučiai, FIFO likučiai ir apyvarta, POS kvitai, lojalumo analizė, skolų būklė ir apyvarta, didžiosios knygos sąskaitų likučiai ir apyvarta ir kt.);
  • Galimybė pagal poreikį pasirinkti analizuojamų kiekį;
  • Duomenų gavimo greitaveikos optimizavimas atrenkant tik konkrečiai ataskaitai reikalingus duomenis;
  • Galimybė analizuoti bet kurios Rivile GAMA įmonės duomenis.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA programos duomenimis (suderinama su Microsoft SQL ir SQL Anywhere);
  • Papildomi moduliai:
    • Mažmeninės prekybos akcijų ir nuolaidų valdymas (nuolaidų priskyrimas prekėms tam tikruose padaliniuose, periodo nustatymas, nuolaidos lojaliems pirkėjams, akcijų kompensavimo priskaitymai ir kt.);
    • Prekių sąrašo duomenų dinaminis koregavimas (kaip Excel lentelėje);
    • Darbo laiko apskaita (integracija su osTicket užduočių valdymo sistema).

Sistemos orientacinė kaina:

  • GamaREP MINI paketas (skirtas tik vienam vartotojui) 480 EUR be PVM;
  • Tinklinė versija:
    • Branduolys (būtinas kiekvienoje darbo vietoje) 60 EUR be PVM
    • Pagrindinių modulių kainos nuo 90 iki 120 EUR be PVM

Plačiau

Atstovas

UAB „Bitsoftas“

Sistemos galimybės:

  • Galimybė Algos modulyje sugeneruoti reikalingą importui Excel šabloną pasirinktiems darbuotojams;
  • Galimybė, užpildžius Excel šabloną importuoti tabelius į Algos modulį.

Privalumai naudojant importo programą:

  • Excel šablonus gali pildyti darbuotojai nedirbantys su Rivile;
  • Tabelio užpildymui neužimama Algos modulio darbo vieta. Darbo vieta reikalinga tik importuojant;
  • Paprastesnis tabelio pildymas;
  • Taupomas darbo laikas.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Importai veikia su visomis Rivile GAMA versijomis.

Pastaba:

  • Esant poreikiui importų logika gali būti derinama su klientu individualiai.

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Darbuotojų pensijos kaupimo procentų importas iš XML failo į algos kintamųjų reikšmes;
  • Darbuotojų ligonlapių importas iš XML failo į algos dokumentus.

Privalumai naudojant importo programą:

  • Taupomas darbo laikas;
  • Žmogiškųjų klaidų minimizavimas;
  • Darbuotojai atpažįstami pagal asmens kodą.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Importai veikia su visomis Rivilė Gama versijomis.

Pastaba:

  • Esant poreikiui importų logika gali būti derinama su klientu individualiai.

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Sujungimas su svarstyklėmis.

Pirkimo operacija įvedama įprastiniu būdu.
Juvelyrinius gaminius atsivežus iš prabavimo rūmų, formuojama vidinio judėjimo operacija, kurioje jiems priskiriamos serijos.
Kiekvienas gaminys dedamas ant svarstyklių, iš ten paimamas jo svoris, pagal tai formuojama serija ir atspausdinama etiketė su ilgu Bar kodu.
Etiketė užklijuojama ant gaminio.

  • Pardavimas per POS.

Pardavimas per POS vyksta skenuojant prekės etiketėje atspausdintą Bar kodą.
Prekės paieška vyksta pagal prekės kodą ir svorį.

Uždavinys pritaikytas, kai prekės kaina nuo svorio nepriklauso.

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Dokumentų prisegimas prie Rivile GAMA operacijos ar kortelės;
  • Dokumentų saugojimas pasirinktinai – Rivile GAMA vidinėje duomenų bazėje, išorinėje duomenų bazėje, failų sistemoje arba Alfresco saugykloje;
  • Dokumentų įkėlimas velkant į Rivile GAMA programą (drag & drop);
  • Dokumentų įkėlimas iš Microsoft Outlook elektroninio laiško.

Privalumai naudojant „Dokumentų archyvas“:

  • Kelių dokumentų išsaugojimas prie vienos Rivile GAMA operacijos ar kortelės;
  • Dokumento papildymas metaduomenimis, tokiais kaip „Dokumento pavadinimas“, „Modulis“, „Padalinys“, „Dokumento tipas“ ir pan;
  • Atsakingo už dokumento įvedimą į apskaitą asmens įvedimas ir informavimas Rivile GAMA laišku;
  • Dokumentas saugomas kartu su Rivile GAMA operacija;
  • Pasirinkus dokumentų saugojimui Alfresco saugyklą, dokumentai pasiekiami per mobilią programėlę (Android arba App Store);
  • Galimybė integruoti dokumentų tvirtinimo portalą.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA programa.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Branduolys (būtinas kiekvienoje darbo vietoje) 30 EUR be PVM;
  • Dokumentų archyvas (modulis) 180 EUR be PVM.

Plačiau

Atstovas

UAB „Bitsoftas“

Elektroninės prekybos integracijos sprendimas su el. komercijos platformomis.

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie Shopify sistemos ir tiesiogiai importuojami pardavimų užsakymai;
  • Lanksti standartizuota bei pilnai parametrizuojama sistema;
  • Galima importuoti tiek detalias pardavimų eilutes, tiek sumiškai;
  • Galima importuoti tiek kuriant naują unikalų klientą, tiek naudojant tą patį kliento kodą;
  • Galima importuoti pagal paskaičiuotus PVM mokesčius Shopify sistemoje arba pasirinkti PVM mokesčius skaičiuoti Rivile GAMA sistemoje;
  • Dokumento automatinis sudengimas Shopify apmokėtiems pardavimo užsakymams;
  • Automatinis dokumento importo pakartojimas, dokumentą išmetus.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v115;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 90 Eur + PVM – Rivile EPI (el. prekybos integracija) aktyvavimas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.);
  • Diegimo bei pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis).

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie WooCommerce sistemos ir tiesiogiai importuojami pardavimų užsakymai;
  • Lanksti standartizuota bei pilnai parametrizuojama sistema;
  • Galima importuoti tiek detalias pardavimų eilutes, tiek sumiškai;
  • Galima importuoti tiek kuriant naują unikalų klientą, tiek naudojant tą patį kliento kodą;
  • Galima importuoti pagal paskaičiuotus PVM mokesčius WooCommerce sistemoje arba pasirinkti PVM mokesčius skaičiuoti Rivile GAMA sistemoje;
  • Dokumento automatinis sudengimas WooCommerce apmokėtiems pardavimo užsakymams;
  • Automatinis dokumento importo pakartojimas, dokumentą išmetus.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v115;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 90 Eur + PVM – Rivile EPI (el. prekybos integracija) aktyvavimas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.);
  • Diegimo bei pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis).

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie Prestashop sistemos ir tiesiogiai importuojami pardavimų užsakymai;
  • Lanksti standartizuota bei pilnai parametrizuojama sistema;
  • Galima importuoti tiek detalias pardavimų eilutes, tiek sumiškai;
  • Galima importuoti tiek kuriant naują unikalų klientą, tiek naudojant tą patį kliento kodą;
  • Galima importuoti pagal paskaičiuotus PVM mokesčius Prestashop sistemoje arba pasirinkti PVM mokesčius skaičiuoti Rivile GAMA sistemoje;
  • Dokumento automatinis sudengimas Prestashop apmokėtiems pardavimo užsakymams;
  • Automatinis dokumento importo pakartojimas, dokumentą išmetus.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v115;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 90 Eur + PVM – Rivile EPI (el. prekybos integracija) aktyvavimas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.);
  • Diegimo bei pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis).

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

Taxivity įrankio pagalba galite automatizuotai išsianalizuoti visas esmines organizacijų finansų apskaitos sritis ir gauti labai detalius rezultatus. Pasikrovus SAF-T rinkmeną, automatiškai atliekant techninius, loginius, mokesčių, apskaitos ir finansinius testus, nustatomi neatitikimai, mokestinės rizikos, jų priežastys ir šaltiniai, užtikrinama apskaitos duomenų kokybė ir kontrolė.

Privalumai naudojant:

  • Duomenų teikiamų mokesčių inspekcijai patikra (SAF-T);
  • Automatizavimas bei tikslūs vidaus audito metodai;
  • VVS klaidų priežasčių ir šaltinių nustatymas;
  • Intuityvi sąsaja su išorės auditoriais;
  • Duomenų vientisumo ir kokybės kontrolė;
  • SAF-T rinkmenos importavimas vienu mygtuko paspaudimu;
  • Neribotas didelės apimties SAF-T rinkmenų apdorojimas;
  • Galimybė patogiai naviguoti dideliuose duomenų rinkiniuose;
  • Neribotas vartotojų skaičius bei patogus rolių valdymas;
  • Patogus komandos narių bendradarbiavimas nuotoliniu būdu;
  • Automatinis mokesčių atitikties taisyklių atnaujinimas;
  • Galimybė kurti papildomas audito taisykles;
  • Duomenų apjungimas ir archyvavimas;
  • Rizikų analizė;
  • Priežiūra, palaikymas ir konsultavimas.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Kaina nuo 50EUR/mėn. + PVM (priklauso nuo įmonės dydžio);
  • Priežiūra ir palaikymas įskaičiuota į kainą.

Plačiau
Demo

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie Etsy sistemos ir tiesiogiai importuojami pardavimų užsakymai;
  • Lanksti standartizuota bei pilnai parametrizuojama sistema;
  • Galima importuoti tiek detalias pardavimų eilutes, tiek sumiškai;
  • Galima importuoti tiek kuriant naują unikalų klientą, tiek naudojant tą patį kliento kodą;
  • Galima importuoti dokumentus taikomus PVM mokesčius skaičiuojant Rivile GAMA sistemoje;
  • Dokumento automatinis sudengimas Etsy apmokėtiems pardavimo užsakymams;
  • Automatinis dokumento importo pakartojimas, dokumentą išmetus.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v115;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 90 Eur + PVM – Rivile EPI (el. prekybos integracija) aktyvavimas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.);
  • Diegimo bei pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis).

Atstovas

UAB „Rivilė“

Sistemos galimybė:

  • Automatizuotas užsakymų vykdymas;
  • Trumpo galiojimo prekių valdymas;
  • Automatinis sistemos reagavimas į paklausos svyravimus;
  • Užsakymų kiekių optimizavimas;
  • Sezoninių svyravimų valdymas;
  • Akcijų valdymas.

Privalumai naudojant:

  • Sumažinamas prekių perteklius įmonės sandėliuose;
  • Sumažinami arba visai panaikinami prarasti pardavimai;
  • „Išlaisvinamos“ apyvartinės lėšos;
  • Sumažinama žmogiškųjų klaidų rizika;
  • Taupomi žmogiškieji ištekliai ir darbo laikas;
  • Automatizuojami ir skaitmenizuojami įmonės veiklos procesai.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Derinama konsultacijų metu.

Atstovas

UAB StockM

Sistemos galimybės:

  • Analitinė duomenų saugykla – SAP IQ duomenų bazės aplinkoje sukurta Analitinė duomenų saugykla;
  • 28 analitinės dimensijos informacijos pateikimui, filtravimui ir grupavimui;
  • 20 analitinių faktų veiklos įžvalgoms;
  • Informacijos valdymo procesai – SAP Data Services priemone sukurti informacijos ištraukimo, apdorojimo bei išsaugojimo procesai;
  • Analitinis sąvokų sąrašas – SAP BusinessObjects BI priemone sukurtas analitinis vieningas sąvokų sąrašas;
  • 2220+ analitinių sąvokų visavertei veiklos analizei;
  • Analitinis vizualus ekranas – SAP BusinessObjects BI ir SAP Analytics Cloud priemonėmis sukurtas pradinis analitinis vizualus ekranas;
  • 1 tiesa naudojant vieningą analitinę aplinką – duomenų saugyklą, informacijos valdymo procesus ir analitinį sąvokų sąrašą.

Privalumai naudojant:

  • Vieningas sprendimas, apimantis visą analitikos spektrą nuo analitinės duomenų saugyklos ir informacijos valdymo procesų iki veiklos analizės, informacijos platinimo bei prognozavimo;
  • Draugiška vartotojo aplinka, suteikianti galimybę visiems lengvai vystyti ir tobulinti analitinę aplinką. Analitikų savarankiškumą užtikrina veiklos analitinis sąvokų sąrašas;
  • Sumanūs prognozavimo bei analitinių įžvalgų sprendimai suteiks galimybę atrasti tai, kas slypi jūsų informacijos kloduose;
  • Greitas sprendimas visuose analitikos gyvavimo etapuose – greitas įdiegimas, greitas vystymas ir žinoma greita analizė;
  • Lanksčios galimybės kurti ir vystyti analitinę sistemą arba išmokti tai daryti patiems tiek užsakovo, tiek „debesijos“ aplinkose;
  • Kokybės užtikrinimas nuo pat pirmojo analitinio sprendimo įgyvendinimo žingsnio;
  • Prieinamas veiklos analitikos sprendimas visiems.

Kita informacija, reikalavimai:

  • SAP BusinessObjects BI, SAP IQ, SAP Data Services ir SAP Analytics Cloud for BI licencijos į sprendimo kainą neįeina.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 8000 EUR be PVM.

Video
Plačiau

Atstovas

UAB BI Spectrum

Sistemos galimybės:

  • Automatiškai jungiamasi prie Pigu.lt sistemos ir tiesiogiai importuojami pardavimų užsakymai;
  • Lanksti standartizuota bei pilnai parametrizuojama sistema;
  • Galima importuoti tiek detalias pardavimų eilutes, tiek sumiškai;
  • Galima importuoti tiek kuriant naują unikalų klientą, tiek naudojant tą patį kliento kodą;
  • Galima importuoti dokumentus taikant PVM mokesčių skaičiavimą Rivile GAMA sistemoje;
  • Dokumento automatinis sudengimas Pigu.lt apmokėtiems pardavimo užsakymams;
  • Automatinis dokumento importo pakartojimas, dokumentą išmetus.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v115;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina:

  • 90 Eur + PVM – Rivile EPI (el. prekybos integracija) aktyvavimas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.);
  • Diegimo bei pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis).

Atstovas

UAB „Rivilė“

Elektroninių dokumentų pasirašymas Mark Sign.

Patogiai ir saugiai įtvirtinkite susitarimus nuotoliniu būdu – pasirašykite dokumentus kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jums daugiau nebereikės spausdinti, pasirašinėjimą, skenuoti, vežti ar siųsti ranka pasirašytų popierinių dokumentų. Viską saugiai ir greitai atliksite vos keliais paspaudimais kompiuteryje ar telefono ekrane.

Paprastai bei lengvai pasirašykite svarbius dokumentus vos per kelias minutes:

  • Elektroninis parašas, turintis juridinę teisę Europos Sąjungoje;
  • Dokumentų pasirašymas naudojant kvalifikuotą Smart-ID arba mobilųjį elektroninį parašą;
  • Nuolat tobulinama sistema;
  • Galima dokumentus pateikti pasirašymui tiesiogiai iš Rivilės GAMA sistemos.

Atitiktis saugumo reikalavimams:

Atitinka Elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų reglamentą (ES) Nr. 910/2014 („eIDAS“) ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatas bei techninius reikalavimus.

Reikalavimai:

  • Galiojanti Rivile versijų prieigos sutartis.

Sistemos orientacinė kaina (Mark Sign):

  • Minimalus mėnesio mokestis nuo 99 Eur.;
  • Parašo kaina nuo 0,21 Eur.

Daugiau informacijos ir privalumai Mark Sign puslapyje: www.MarkSign.lt Išbandykite nemokamai patys!

Atstovas

UAB „MERITS
elektroninės sistemos“

Padidinkite savo verslo efektyvumą kartu su mūsų finansų analitikų komanda.

Paslaugų paketas:

  • Power BI analitinių ataskaitų rinkinio parengimas integruojant su Rivile GAMA programa;
  • Prieiga prie įmonės Power BI analitinių ataskaitų;
  • Konsultavimas dėl buhalterinės apskaitos struktūros parengimo;
  • Power BI ataskaitų rinkinio palaikymas ir koregavimas pagal kliento poreikius;
  • Konsultavimas Power BI naudojimosi ir funkcionalumo klausimais (telefonu, Online);
  • Periodinė apskaitos „higienos“ kontrolė;
  • Mėnesinė finansų analitiko apžvalga;
  • Konsultavimas finansų valdymo klausimais (1 val./ mėn).

Sprendimo privalumai:

  • Ženkliai sutaupysite skiriamą laiką verslo ir finansų analizei;
  • Jūsų sprendimai bus greitesni ir tikslesni;
  • Jūs padidinsite verslo pelningumą;
  • Efektyviau valdysite pinigų srautus;
  • Vienoje vietoje galėsite matyti Jums svarbią informaciją iš: buhalterinės apskaitos, gamybos, sandėlio valdymo, CRM, Google analytics, Facebook analytics ir kitų sistemų.

Kita informacija, reikalavimai:

Sprendimo kainodara:

  • Paslaugų paketo kaina nuo 250 EUR / mėn. + PVM;
  • Užsakovas turi įsigyti Power BI Pro licencijas. Vienos licencijos orientacinė kaina 10 EUR / mėn. + PVM;
  • Integracija su papildomomis duomenų bazėmis (CRM, gamybos valdymo sistemomis ir pan.) apmokestinama pagal atskirą susitarimą įvertinus darbų apimtis;
  • Papildomo finansų analitiko, finansų vadovo konsultavimas finansų valdymo klausimais apmokestinamas nuo 50 EUR / val. + PVM.

Atstovas

UAB „Finansų analizės
ir valdymo sprendimai“

Okredo – atvirų duomenų platforma kur viešai pateikiami apdoroti bei susisteminti duomenys bei įrankiai įmonių patikimumo vertinimui.

Sistemos galimybės:

  • Viešai pateikiami apdoroti bei susisteminti atvirieji duomenys, įmonių patikimumo vertinimui skirti produktai (kreditingumo, finansinės bei verslo sąsajų ataskaitos);
  • Nemokamai prieinami ekspertų sukurti sprendimai: automatinis kredito limitas, kredito reitingas, įmonės vertė, išvestiniai finansiniai rodikliai;
  • Vartotojas pats pasirenka, kokio lygio informacija ir kokia paskyra jam reikalinga.

Privalumai naudojant:

  • Rasite patikimų potencialių partnerių;
  • Didinsite pardavimo potencialą;
  • Tiksliau planuosite piniginius srautus;
  • Išvengsite neigiamų bendradarbiavimo padarinių;
  • Įsivertinsite prekės pardavėjo/paslaugos teikėjo patikimumą;
  • Galimybė integruoti sprendimus į Rivile GAMA.

Kodėl verta registruotis okredo.com:

  • Daugiau duomenų (kredito limitas, finansiniai rodikliai, įmonės vertė, įmonės kredito reitingas);
  • Nemokamas skolininkų viešinimas;
  • Nemokama klientų stebėjimo/monitoringo paslauga.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 99€ metams.

Atstovas

UAB „Okredo“

SAVER yra klientų valdymo sistema (CRM), susieta su verslo valdymo programa Rivile GAMA.

Sistemos galimybės:

SAVER skirtas organizacijos išteklių, veiklos planavimui, valdymui ir apskaitai vykdyti. Tai – itin funkcionalus informacinių technologijų įrankis, padedantis valdyti ir mažas, ir vidutines organizacijas. Ši nuolat tobulinama, atnaujinama, plečiama klientų valdymo sistema palengvins organizacijos darbą, taupys vadovo laiką, sumažins išlaidas ir padidins konkurencinį pranašumą.

SAVER optimizuoja įmonės vadovo bei darbuotojų veiklą. Vadovas gali tiksliau planuoti darbuotojų veiklą, ją kontroliuoti ir stebėti konkrečius darbuotojų veiksmus bei rezultatus. SAVER dėka darbas su klientais taip pat bus spartesnis ir kokybiškesnis – sukaupta kliento duomenų bazė leis efektyviau su juo bendrauti, greičiau pateikti jį dominančius pasiūlymus, operatyviau atlikti naujas užduotis.

Pagrindiniai SAVER moduliai:

  • Klientai;
  • Pardavimai;
  • Likučiai;
  • Skolos;
  • Užduotys;
  • Dokumentų valdymo sistema su M-parašu (DVS);
  • Kontaktai;
  • Klientų Savitarna su integruota PaySera;
  • Galimybės (Piltuvėlis);
  • Sandėlio valdymo sistema (SVS);
  • Sinchronizuotas sistemos veikimas su apskaitos programa Rivile GAMA taupo laiką, nes Rivile GAMA programoje esantys duomenys automatiškai perkeliami į SAVER sistemą – papildomai nieko nereikia įrašyti, perkelti, integruoti.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Nuo 10-15 EUR už vieną vartotoją priklausomai nuo vartotojų skaičiaus

Atstovas

UAB „Virtualios sistemos“

Kiekvieną mėnesį klientams išsiunčiame praeitame mėnesyje išrašytų pardavimo dokumentų (važtaraščių ir grąžinimų) sąrašą, kad galėtume susiderinti ar visus dokumentus gavo.

Sistemos galimybės:

  • Automatinis klientų sąrašo suformavimas, kuriems bus siunčiama informacija;
  • Suformuojama PDF ataskaita kiekvienam klientui su sąskaitų faktūrų sąrašu;
  • Galimybė peržiūrėti informaciją prieš siunčiant;
  • Laiško teksto su prisegtu PDF dokumento siuntimas el. paštu;
  • Atlikus užduotį automatiškai suformuojama sekanti užduotis ateinančiam laikotarpiui.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v117;
  • Rivile GAMA – CRM darbo vieta.

Kainodara ir diegimas:

  • Diegimo ir pritaikymo darbai (pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis);
  • Dėl sprendimo kreiptis į aptarnaujantį atstovą arba Rivile konsultantą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Rivilė“

DATALOGIC commerce – tai internetinė B2B užsakymų priėmimo sistema. Skirta gamintojo ir didmenininko klientams, pateikti užsakymus. Sistema individualiai pritaikoma prie kiekvieno kliento verslo specifikos.

Sistemos galimybės:

  • Prekių katalogas klientams;
  • Išmani prekių paieška;
  • Individualios klientų kainos, kainodaros automatizacija;
  • Individualus prekių katalogas (private label prekės);
  • Konfigūruojamų prekių užsakymas;
  • Prekių likutis, multi sandėliai, prekės tiekimo/gamybos data;
  • Užsakymai iš atvykstančių krovinių;
  • Multi užsakymai, užsakymų kartojimas;
  • Užsakymų istorija, būsenų stebėjimas;
  • Sąskaitų faktūrų parsisiuntimas (suderinimo aktas);
  • Mobili programėlė;
  • Užsakymų pateikimas iš Excel;
  • Pilna integracija su Rivile GAMA;
  • Daugiakalbiškumas.

Privalumai naudojant:

  • Profesionalus produkto palaikymas ir konsultavimas visais susijusiais klausimais;
  • Specializuota sistema išskirtinai B2B prekybai;
  • Sumažina techninio darbo vadybininkams (nuo 30% iki 70%);
  • Praktiškai eliminuoja klaidas užsakymuose;
  • Efektyvi komunikacija su klientais dėl užsakymų;
  • Užsakymų priėmimas 24/7;
  • Užsakymų formavimas vizituojant klientus, parodose ir pan;
  • Prestižas ir didesnis konkurencinis pranašumas.

Reikalavimai:

  • Galiojanti Rivile versijų prieigos sutartis;
  • Rivile API v2 (REST).

Sistemos orientacinė kaina:

  • Kaina derinama konsultacijų metu. Nuo 45 €/mėn. 1 vartotojui;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius pagal faktą (nuo 0 € / mėn.).

Plačiau

Atstovas

DLS, OU Lietuva

Apskaitos robotai išlaisvina darbuotojus nuo rutininių ir monotoniškų užduočių. Tai leidžia darbuotojams dirbti didesnės vertės darbus, didinti jų motyvaciją ir sumažinti žmogiškų klaidų skaičių.

Sistemos galimybės:

  • Sodros SAM ataskaitų robotas:
    • sugeneruoja darbuotojų SAM ataskaitas Rivile GAMA sistemoje;
    • patikrina ir papildo jas informacija eFormFiller programa;
    • pateikia jas Sodrai.
  • Amortizacijos skaičiavimo Rivile GAMA sistemoje robotas:
    • kiekvieno mėnesio pradžioje perskaičiuoja įmonių turto amortizaciją;
    • sugeneruoja ir nurodytoje vietoje išsaugo ataskaitą.
  • VMI kryžminio sutikrinimo ataskaitų robotas:
    • prisijungęs prie VMI portalo patikrina, ar įmonei suformuota kryžminio sutikrinimo ataskaitos;
    • jei taip, jas parsiunčia ir išsaugo nurodytoje vietoje.

Privalumai naudojant:

  • Apskaitos robotai nuomojami, todėl:
    • mokama už roboto darbą, o ne už roboto programavimą;
    • nereikia rūpintis roboto programiniu atnaujinimu pasikeitus vartotojo sąsajai;
    • nereikia didelių pradinių investicijų;
    • mažesni programinių robotų licencijų kaštai.

Kita informacija, reikalavimai

  • Apskaitos robotai sukurti Microsoft Power platformoje;
  • Sodros SAM robotas efektyviausiai veikia su USB elektroniniu parašu fiziniame kompiuteryje;
  • Kiti robotai gali veikti tiek fiziniame kompiuteryje, tiek virtualioje mašinoje.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Robotų nuomos kaina priklauso nuo konkretaus roboto bei jo apdorojamų įmonių skaičiaus ir prasideda nuo €120/mėn.

Plačiau

Atstovas

MB Erobotai

Skolų viešinimas yra vienas iš metodų, paskatinančių klientus apmokėti skolas.

Sistemos galimybės:

  • Sugeneruoja vėluojamus apmokėti pardavimo dokumentus į CRM operacijų sąrašą;
  • Sugeneruotus skolos dokumentus galima peržiūrėti ir papildyti informacija;
  • Prieš viešinant galima išsiųsti priminimų apie skolą el. laiškus bei atidėti skolos viešinimą;
  • El. laiškai siunčiami ir informacija viešinama operacijos tvirtinimo (perkėlimo) metu;
  • Visa jau viešinamų skolų informacija atnaujinama mygtuko paspaudimu;
  • Galimas automatinis skolų informacijos atnaujinimas Okredo skolininkų duomenų bazėje.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia nuo Rivile GAMA v117;
  • Galiojanti versijų prieigos sutartis (VPS);
  • Rivile GAMA – CRM darbo vieta.

Kainodara ir diegimas:

  • Klientas sprendimą įsidiegti gali savarankiškai;
  • Užsakant diegimo ir pritaikymo darbus – apmokama pagal faktą aptarnavimo sutarties sąlygomis;
  • Dėl sprendimo kreiptis į aptarnaujantį atstovą arba Rivile konsultantą;
  • Naudojant automatinį skolų informacijos atnaujinimą reikalingas Rivile API v2 funkcionalumas;
  • Rivile API v2 užklausų skaičius apmokamas pagal faktą (nuo 0 € / mėn.).

Plačiau

Atstovas

UAB „Rivilė“

VECTICUM yra patogi naudoti skaitmenizacijos platforma verslui, padedanti organizacijoms optimizuoti kasdienius verslo procesus, juos padaryti greitesnius, paprastesnius bei efektyvesnius.

Sistemos galimybės:

Dirbdami su įvairiomis verslo įmonėmis VECTICUM gali pasiūlyti šiuos automatizuotus sprendimus:

  • Buhalterija ir finansai:
    • Avansinės apyskaitos valdymas;
    • Gaunamų sąskaitų-faktūrų valdymas:
      • Sąskaitų skaitmenizavimas;
      • Sąskaitų priskyrimas kaštų centrams;
      • Sąskaitų eilučių sugretinimas su Rivilė prekių kodais;
      • Integracija su Rivile GAMA.
    • Sąskaitų mokėjimų valdymas.
  • Personalo valdymas:
    • Personalo savitarna;
    • Organizacinė struktūra;
    • Atrankų valdymas: CV duomenų bazė, pozicijų duomenų bazė, atvirų (ieškomų) pozicijų susiejimas su bazėje esančiais CV;
    • Darbuotojo duomenų valdymas (darbuotojo byla);
    • Darbuotojo įdarbinimo į įmonę valdymas (onboarding);
    • Darbuotojo išdarbinimo iš įmonės valdymas (offboarding);
    • Bandomojo laikotarpio vertinimas;
    • Darbo sutarčių ir su tuo susijusių pasikeitimų valdymas;
    • Darbo grafikų ir tabelių valdymas;
    • Atostogų prašymų valdymas;
    • Komandiruočių ir su tuo susijusių išlaidų valdymas;
    • Veiklos vertinimas;
    • Mokymų organizavimas ir valdymas;
    • Privalomo supažindinimo su norminiais dokumentais valdymas.
  • Dokumentų valdymas:
    • Raštinė: įmonės įeinančios/ išeinančios korespondencijos valdymas;
    • Dokumentų valdymas: Tvarkos, Įsakymai, Darbuotojų prašymai, Įvairūs kiti įmonės dokumentai;
    • Komercinių sutarčių valdymas ir jų pasirašymas el. parašu;
    • Darbo sutarčių valdymas ir jų pasirašymas el. parašu.
  • Pirkimų paraiškų valdymas;
  • Administracija:
    • Užduočių valdymas;
    • Valdybos sprendimų priėmimų valdymas;
    • Vidinė komunikacija: Intranetas vidinei komunikacijai.

Privalumai naudojant:

  • Laiko švaistymas.

Darbas su popieriniais dokumentais daugumai tapo našta. Tai ne tik, kad neefektyvu, bet dabar, kai daugelis dirba nuotoliniu būdu, tampa net problematiška.

  • Procesų standartizavimas.

Sistemos pagalba yra suvienodinami ir standartizuojami procesai įmonės viduje ar net tarp skirtingų grupės įmonių. Taip išvengiama žmogiškųjų klaidų, pamiršimo kažką atlikti, taupomas visų darbuotojų laikas. Standartizuoti ir automatizuoti procesai taupo laiką, mažina kaštus, didina efektyvumą.

  • Konkurencija.

Rinkai globalėjant, kai produktų ir paslaugų pardavimų neberiboja valstybių sienos, konkurencija tarp verslų vis aštrėja. Ilgainiui rinkoje išliks tie, kurie maksimaliai sugebės optimizuoti savo procesus. Verslo procesų skaitmenizavimas yra vienas iš pramonės revoliucijos etapų, kuris padeda įmonėms eliminuoti rankinį darbą ir laiko švaistymą, žengti į priekį bei tobulinti savo veiklos kokybę, išlikti konkurencingomis rinkoje.

  • Pasitenkinimas.

Nesvarbu, koks jūsų verslas – didelis ar mažas – jis priklauso nuo Jūsų darbuotojų įsitraukimo, motyvacijos ir jų atliekamo darbo kokybės. Neprasmingas darbas yra vienas didžiausių faktorių, kuris demotyvuoja žmogų. Geriausi darbuotojai nusipelnė būti aprūpinti geriausiais šiuolaikiniais įrankiais!

  • Duomenų saugojimas.

Nesirūpinkite dėl Jums svarbių duomenų saugojimo – tuo pasirūpins sistema. Akimirksniu pasieksite visus savo įmonės duomenis iš bet kurio įrenginio. Duomenis lengva eksportuoti į MS Excel, apdoroti ir sukelti atgal.

Kita informacija:

  • Debesinė kompiuterija (Cloud based);
  • Užtikrintas pilnas duomenų šifravimas (angl. end-to-end encryption);
  • Mobilioji programėlė (web progressive app);
  • Užtikrinta sistemos greitaveika;
  • Sistemos moduliai yra tarpusavyje integruoti;
  • Sistemoje esantys duomenys yra pasiekiami bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos be papildomų arba tarpinių prisijungimo priemonių (angl. remote desktop, VPN ar pan.);
  • Daugiakalbystė – lietuvių ir anglų kalbos yra standartinėje versijoje. Už papildomą mokestį galima užkelti bet kurią kitą kalbą;
  • Saugus informacijos kaupimas ir valdymas;
  • Dokumentų automatinis generavimas;
  • Automatiniai pranešimai ir priminimai;
  • Savitarna darbuotojams;
  • Integracija su Rivile GAMA.

Sistemos orientacinė kaina:

  • Vienkartinė diegimo kaina: nuo 500 Eur+PVM / modulį;
  • Mėnesinė licencijų palaikymo kaina: nuo 95 Eur+PVM/ iki 10 vartotojų / mėn.

vecticum.lt

Atstovas

UAB Vecticumas