Privatumo politika

1.1. Kokią informaciją apie Jus renkame,

1.2. Kaip Mes naudojame surinktą informaciją,

1.3. Kaip Mes dalijamės surinkta informacija,

1.4. Kaip laikome ir saugome surinktą informaciją,

1.5. Kaip pasiekti ir valdyti savo informaciją,

1.6. Kaip perduodame tarptautiniu mastu surinktą informaciją,

1.7. Kita svarbi privatumo informacija.

2. Ši privatumo politika apima informaciją, kurią renkame apie Jus, kai naudojatės Mūsų produktais ar paslaugomis arba kitaip bendraujate su Mumis (pavyzdžiui, lankydamiesi Mūsų biure, dalyvaudami Mūsų organizuojamuose renginiuose arba bendraudami su Mumis). Šioje politikoje visus savo ERP platformos produktus kartu su kitomis paslaugomis ir svetainėmis vadiname „Sistemų Paslaugomis“.

3. Šioje politikoje taip pat paaiškinami Jūsų atlikti Sistemų Paslaugose nustatymai ar kitaip išreikšti pasirinkimai, susiję su tuo, kaip Mes naudojame informaciją apie Jus, įskaitant tai, kaip galite prieštarauti tam tikram informacijos apie Jus naudojimui ir kaip galite pasiekti ir atnaujinti tam tikrą informaciją apie save. Jei nesutinkate su šia politika, negalite naudoti Mūsų Sistemų Paslaugų.

4. Kai teikiame Sistemų Paslaugas organizacijai (Sistemos Organizacijos Valdytojas), tai tokia organizacija kontroliuoja Sistemų Paslaugų apdorojamą informaciją. Ši politika netaikoma tiems atvejams, kai tokios Sistemos Organizacijos Valdytojos tvarko Jūsų asmeninę informaciją kaip tvarkytojos.

5. Kokią informaciją apie Jus renkame

5.1. Mes renkame informaciją apie Jus, kai ją Mums pateikiate naudodamiesi Mūsų Sistemų Paslaugomis ir kai ją gauname iš kitų šaltinių, kaip aprašyta toliau.

6. Informacija, kurią mums pateikiate

6.1. Mes renkame informaciją apie Jus, kai ją įvedate naudodami Sistemų Paslaugas ar kitaip pateikiate tiesiogiai Mums.

6.2. Paskyros ir profilio informacija. Mes renkame informaciją apie Jus, kai registruojatės paskyrai gauti, kuriate ar keičiate savo profilį, darote nuostatas, prisiregistruojate ar perkate naudodamiesi Sistemų Paslaugomis. Pavyzdžiui, registruodamiesi naudotis Sistemų Paslaugomis pateikiate savo kontaktinę informaciją ir, kai kuriais atvejais, atsiskaitymo informaciją. Taip pat jeigu turite galimybę pridėti rodomą vardą, profilio nuotrauką, pareigas ir kitą informaciją prie savo profilio informacijos, kuri bus rodoma mūsų Sistemų Paslaugose. Mes vadovaujamės Jūsų pageidavimais, kuriuos išreiškiate keisdami nustatymus Sistemų Paslaugose.

6.3. Turinys, kurį pateikiate per Mūsų produktus. Sistemų Paslaugos apima Jūsų naudojamus Rivile produktus, kuriuose renkame ir saugome Jūsų skelbiamą, siunčiamą, gaunamą ir bendrinamą turinį. Šis turinys apima bet kokią informaciją apie Jus, kurią galite pasirinkti įtraukti. Turinys taip pat apima bylas ir nuorodas, kurias įkeliate į Sistemų Paslaugas. Jei naudojate nuosavoje infrastruktūroje naudojamą Sistemų Paslaugų versiją, mes netalpiname, nesaugome, neperduodame, negauname ir nerenkame informacijos apie Jus (įskaitant Jūsų į Sistemas įvedamą turinį), išskyrus tam tikrus atvejus, kai tai leidžia Jūsų administratorius: Mes renkame atsiliepimus, kuriuos tiesiogiai Mums pateikiate per produktą, ir renkame turinį naudodami analizės metodus, kurie maišos būdu apdoroja (angl. Hashing), filtruoja ar kitaip panaikina informaciją, kad būtų pašalinta informacija, kuri galėtų identifikuoti Jus ar Jūsų organizaciją; taip pat renkame paspaudimų srauto duomenis apie tai, kaip sąveikaujate su Sistemų Paslaugų funkcijomis ir jomis naudojatės. Nuosavoje infrastruktūroje naudojamoje versijoje administratoriai gali išjungti šios informacijos rinkimą naudodami Administratoriaus nustatymus arba neleisti šia informacija dalytis su Mumis, blokuodami perdavimą vietinio tinklo lygiu.

6.4. Turinys, kurį pateikiate per Mūsų svetaines. Sistemų Paslaugos taip pat apima Mūsų svetaines, kurios priklauso Mums arba yra Mūsų valdomos. Mes renkame kitą turinį, kurį pateikiate šiose svetainėse, įskaitant Mūsų valdomas socialinės žiniasklaidos ar socialinių tinklų svetaines. Pavyzdžiui, pateikiate Mums turinį, kai pateikiate atsiliepimus arba kai dalyvaujate bet kokiose interaktyviose funkcijose, apklausose, konkursuose, akcijose, loterijose, veikloje ar renginiuose.

6.5. Informacija, kurią pateikiate Mūsų pagalbos kanalai. Sistemų Paslaugos taip pat apima Mūsų klientų aptarnavimą, kuriame galite pasirinkti pateikti informaciją apie problemą, su kuria susiduriate naudodamiesi Sistemų Paslauga. Nesvarbu, ar nurodysite save kaip techninį kontaktą, atidarysite palaikymo užklausą / bilietą (angl. Ticket), tiesiogiai kalbėsite su vienu iš Mūsų atstovų ar kitaip bendrausite su Mūsų palaikymo komanda, Jūsų bus paprašyta pateikti kontaktinę informaciją, problemos, su kuria susiduriate, santrauką ir bet kokius kitus dokumentus, ekrano kopijas ar informaciją, kuri būtų naudinga sprendžiant problemą.

6.6. Mokėjimo informacija. Mes renkame mokėjimo ir atsiskaitymo informaciją, kai registruojatės tam tikroms mokamoms Sistemų Paslaugoms gauti. Pavyzdžiui, registracijos ar vėlesniu metu prašome nurodyti Sistemos organizacijos valdytoją, komercinio ir techninio bendravimo atstovus, įskaitant vardą, pavardę ir kontaktinę informaciją. Taip pat galite pateikti mokėjimo informaciją, pvz., mokėjimo kortelės duomenis, kuriuos renkame naudodamiesi trečiųjų šalių saugiomis mokėjimų apdorojimo paslaugomis.

7. Informacija, kurią renkame automatiškai, kai naudojatės Sistemų Paslaugomis

7.1. Mes renkame informaciją apie Jus, kai naudojatės mūsų Paslaugomis, įskaitant naršymą Mūsų svetainėse ir tam tikrų veiksmų atlikimą naudojantis Paslaugomis.

7.2. Jūsų naudojimasis Sistemų Paslaugomis. Mes sekame tam tikrą informaciją apie Jus, kai lankotės ir sąveikaujate su bet kuria iš mūsų Sistemų Paslaugų. Ši informacija apima Jūsų naudojamas funkcijas; nuorodos, kurias spustelėjate; priedų, kuriuos įkeliate į Sistemų Paslaugas, tipą, dydį ir failų pavadinimus; dažnai vartojami paieškos terminai; kaip bendraujate su kitais naudodamiesi Paslaugomis. Taip pat renkame informaciją apie komandas ir žmones, su kuriais dirbate, ir apie tai, kaip su jais dirbate, pvz., su kuo dažniausiai bendradarbiaujate. Jei naudojate nuosavoje infrastruktūroje veikiančią Sistemų Sistemų Paslaugų versiją, informacija, kurią renkame apie tai, kaip naudojatės Sistemų Paslaugomis, apsiriboja paspaudimų srauto duomenimis apie tai, kaip sąveikaujate su Sistemų Paslaugų funkcijomis ir jomis naudojatės, be su turiniu susijusios informacijos, aprašytos anksčiau pateiktame punkte „Turinys, kurį pateikiate per Mūsų produktus“. Nuosavoje infrastruktūroje naudojamoje versijoje administratoriai gali išjungti šios informacijos rinkimą naudodami Administratoriui prieinamus nustatymus arba neleisti šia informacija dalytis su Mumis, blokuodami perdavimą vietinio tinklo lygiu.

7.3. Įrenginio ir ryšio informacija. Renkame informaciją apie Jūsų kompiuterį, telefoną, planšetinį kompiuterį ar kitus įrenginius, kuriuos naudojate Sistemų Paslaugoms pasiekti. Ši įrenginio informacija apima Jūsų ryšio tipą ir nustatymus, kai diegiate, pasiekiate, atnaujinate ar naudojate Mūsų Sistemų Paslaugas. Taip pat per Jūsų įrenginį renkame informaciją apie Jūsų operacinę sistemą, naršyklės tipą, IP adresą, nukreipimo / išėjimo puslapių URL, įrenginio identifikatorius ir strigčių / lūžimo (angl. Crash) duomenis. Mes naudojame Jūsų IP adresą ir (arba) šalies pasirinkimą, kad apytiksliai nustatytume Jūsų buvimo vietą ir galėtume teikti kokybiškesnes paslaugas. Kiek šios informacijos renkame, priklauso nuo įrenginio, kurį naudojate prieigai prie Sistemų Paslaugų, tipo ir nustatymų. Nuosavoje infrastruktūroje naudojamoje versijoje administratoriai turi galimybę išjungti šios informacijos rinkimą naudodami Administratoriui prieinamus nustatymus arba neleisti šia informacija dalytis su Mumis, blokuodami perdavimą vietinio tinklo lygiu.

7.4. Slapukai ir kitos sekimo technologijos. Mes ir Mūsų trečiųjų šalių partneriai, pvz., Mums reklamos ir analizės paslaugas teikiantys partneriai, naudoja slapukus ir kitas sekimo technologijas (pvz., žiniatinklio indikatorius, įrenginio identifikatorius ir pikselius), kad teiktų funkcionalumą ir atpažintų Jus įvairiose Sistemų Paslaugose ir įrenginiuose.

7.5. Kaip naudojami slapukai. Slapukai (angl. cookies) – slapukas yra nedidelis iš raidžių ir skaitmenų sudarytas failas, kurį Mes įrašome į Jūsų kompiuterio ar kito galinio įrenginio (pvz., telefono) naršyklę, kai naudojate Mūsų Sistemų Paslaugas naudodami naršyklę. Šioje privatumo politikoje terminą „slapukai“ naudojame slapukams ir kitoms panašioms technologijoms, pavyzdžiui, pikselių žymoms (angl. „Pixel Tags“), žiniatinklio indikatoriams (angl. „Web Beacon“), tinklo duomenų rinkėjams (angl. „clear GIF“) apibūdinti.

7.6. Jūs galite pasirinkti, ar norite priimti slapukus. Jeigu nesutinkate, kad į Jūsų kompiuterį ar į kitą galinį įrenginį būtų įrašomi slapukai, galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir išjungti slapukus. Perspėjame, kad atsisakius būtinųjų slapukų Sistemos gali visai Jums neveiki, atsisakius papildomų slapukų kai kurios funkcijos gali neveikti. Dauguma naršyklių leidžia Jums valdyti slapukus per jų nustatymų parinktis.

7.7. Naudojame toliau nurodytus slapukus šiais tikslais:

7.7.1. Veikimą gerinantys (sesijos) slapukai (Techniniai slapukai). Jie skirti pagerinti Sistemų Paslaugų veikimą ir renka bendro pobūdžio (anoniminę) informaciją apie naudojimąsi Sistemų Paslaugomis. Šie slapukai skirti, kad būtų užtikrintas tinkamas Sistemų Paslaugų veikimas. Šie slapukai yra sukuriami Naudotojui pradėjus naršymo sesiją tinklapyje. Šis slapukas yra laikinas ir ištrinamas iš karto, kai uždarote naršyklę.

7.7.2. Analitiniai (nuolatiniai) (stebėjimo slapukai iš „Google Analytics“). Šie slapukai padeda atpažinti ir suskaičiuoti Sistemų Paslaugų Naudotojus bei stebėti, ką Naudotojai daro naudodami Sistemų Paslaugas Visa surinkta informacija yra anonimiška.

7.7.3. Funkciniai slapukai. Šie slapukai yra naudojami Naudotojams atpažinti, kai jie grįžta į Sistemų Paslaugas. Taip pat jie yra naudojami siekiant suteikti daugiau galimybių ir duomenų subjekto (Naudotojo) naršymą / darbą daryti malonesnį. Jie padeda įsiminti lankytojams aktualią informaciją.

7.8. Duomenys apie naudojamus slapukus:

Pavadinimas Laikotarpis Tikslas

accessToken iki interneto svetainės lango uždarymo Slapukas saugo vartotojo prieigos raktą

accessTokenRefresh iki interneto svetainės lango uždarymo Slapukas naudojamas atnaujinti vartotojo prieigos raktą

cultureName 1 metai Slapukas saugo Stimulsoft įrankio (ataskaitų dizainerio ir peržiūros) kalbos nustatymą

mp_a9ef34353024474a8e5bd00b78a5f941_mixpanel 1 metai Šis slapukas naudojamas anonimiškai registruoti unikalius vartotojus ir stebėti jų elgesį Sistemose.

7.9. Kai naudojate naršyklę Mūsų Sistemų Paslaugoms naudoti, galite konfigūruoti savo naršyklę taip, kad būtų priimti visi slapukai, atmesti visi slapukai arba būtų pranešama, kai slapukas atsiunčiamas. Kiekviena naršyklė skirtinga, todėl, jei nežinote, kaip pakeisti slapukų nuostatas, pasižiūrėkite jos žinyno meniu. Jūsų įrenginio operacinėje sistemoje gali būti papildomų slapukų valdiklių. Jei nenorite, kad informacija būtų renkama slapukų pagalba, pasinaudokite daugelyje naršyklių esama paprasta procedūra, kuri leidžia jums atsisakyti slapukų naudojimosi. Norėdami daugiau sužinoti, kaip valdyti slapukus, apsilankykite adresu: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/. Tačiau nepamirškite, kad kai kurios Sistemų Paslaugos gali būti sukurtos taip, kad veiktų tik su slapukais, o juos išjungę jų arba tam tikrų jų dalių naudoti nebegalėsite.

7.10. Be Duomenų valdytojo naudojamų slapukų, Mūsų svetainėse yra leidžiama tam tikroms trečiosioms šalims nustatyti ir pasiekti slapukus Jūsų kompiuteryje. Tokiu atveju slapukų naudojimui taikomos trečiųjų šalių privatumo taisyklės, pavyzdžiui Gleap grįžtamojo ryšio perdavimui.

7.11. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad Mūsų socialinių tinklų paskyroms taikomi atitinkamo socialinio tinklo slapukų politika.

8. Informacija, kurią gauname iš kitų šaltinių

8.1. Mes žemiau nurodytu tikslu gauname informaciją apie Jus iš kitų Sistemų Paslaugų naudotojų, iš trečiųjų šalių paslaugų, iš su Mumis susijusių įmonių, socialinės žiniasklaidos platformų, viešų duomenų bazių ir iš Mūsų verslo bei kanalų partnerių. Šią informaciją galime sujungti su informacija, kurią renkame kitomis pirmiau aprašytomis priemonėmis. Tai padeda Mums atnaujinti ir patobulinti savo įrašus, identifikuoti naujus klientus, kurti labiau suasmenintą reklamą ir siūlyti paslaugas, kurios gali Jus sudominti.

8.2. Kiti Sistemų Paslaugų Naudotojai. Kiti Mūsų Sistemų Paslaugų Naudotojai gali pateikti informaciją apie Jus, kai jie pateikia turinį naudodamiesi Sistemų Paslaugomis. Mes taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą iš kitų Sistemų Paslaugų naudotojų, kai jie jį pateikia, kad pakviestų Jus naudotis Sistemų Paslaugomis. Panašiai Administratorius gali pateikti Jūsų kontaktinę informaciją, kai nurodo Jus kaip komercinio ar techninio kontaktavimo asmenį Jūsų įmonės paskyroje arba kai paskiria Jus administratoriumi.

8.3. Kitos paslaugos, kurias susiejate su savo paskyra: gauname informacijos apie Jus, kai Jūs arba Jūsų Administratorius integruojate trečiųjų šalių programas arba susiejate trečiosios šalies paslaugą su Mūsų Sistemų Paslaugomis. Pavyzdžiui, jei sukuriate paskyrą arba prisijungiate prie Sistemų Paslaugų naudodami „Google“ prisijungimo duomenis, gauname Jūsų vardą ir el. pašto adresą, kaip leidžiama pagal „Google“ profilio nustatymus, kad galėtume Jus autentifikuoti. Jūs arba Jūsų Administratorius taip pat gali integruoti Mūsų Sistemų Paslaugas su kitomis Jūsų naudojamomis paslaugomis, pvz., leisti Jums pasiekti, saugoti, bendrinti ir redaguoti tam tikrą turinį iš trečiosios šalies naudojantis Mūsų Sistemų Paslaugomis. Jūsų Administratorius taip pat gali įgalioti Mūsų Sistemų Paslaugas prisijungti prie trečiosios šalies ataskaitų tarnybos, kad Jūsų organizacija galėtų peržiūrėti, kaip paslaugos naudojamos. Informacija, kurią gauname, kai susiejate ar integruojate Mūsų Sistemų Paslaugas su trečiosios šalies paslauga, priklauso nuo tos trečiosios šalies paslaugos valdomų nustatymų, leidimų ir privatumo politikos. Visada turėtumėte patikrinti privatumo nustatymus ir pranešimus šiose trečiųjų šalių paslaugose, kad suprastumėte, kokie duomenys gali būti Mums atskleisti arba bendrinami su mūsų Sistemų Paslaugomis.

8.4. Rivile įmonės. Mes gauname informaciją apie Jus iš įmonių, kurios priklauso RIVILE įmonių grupei arba yra jos valdomos , pagal jų sąlygas ir politiką. Šios įmonės nurodomos Mūsų tinklapyje.

8.5. Rivile atstovai. Mes dirbame su pasauliniu atstovų tinklu, kuris teikia konsultavimo, diegimo, mokymo ir kitas paslaugas, susijusias su Mūsų Sistemų Paslaugomis, kurie atsakingi už tinkamą teisinį pagrindą perduoti Mums informaciją. Kai kurie iš šių atstovų taip pat padeda mums reklamuoti Sistemų Paslaugas, pritraukti potencialius klientus ir perparduoti Mūsų Sistemų Paslaugas. Iš šių atstovų gauname informaciją, pvz., atsiskaitymo informaciją, atsiskaitymo ir techninę kontaktinę informaciją, įmonės pavadinimą, kokias Rivile Sistemų Paslaugas įsigijote ar galbūt kokios Sistemų Paslaugos domina, vertinimo informaciją, kurią pateikėte, kokiuose renginiuose dalyvavote ir kokioje šalyje esate. Europos ekonominės erdvės (EEE) klientai bendradarbiaus su EEE įsikūrusiais atstovais.

8.6. Kiti partneriai. informaciją apie Jus ir Jūsų veiklą naudojantis Sistemų Paslaugomis ir už jų ribų gauname iš trečiųjų šalių partnerių, pvz., reklamos ir rinkos tyrimų partnerių, kurie teikia Mums informaciją apie Jūsų susidomėjimą mūsų Sistemų Paslaugomis ir internetinėmis reklamomis ir bendradarbiavimą su jomis. Tą darysime tik su Jūsų sutikimu.

8.7. Trečiųjų šalių paslaugų teikėjai. Mes galime gauti informaciją apie Jus iš trečiųjų šalių verslo informacijos teikėjų ir viešai prieinamų šaltinių (pvz., socialinės žiniasklaidos platformų), įskaitant fizinius pašto adresus, pareigas, el. pašto adresus, el. pašto adresus, telefono numerius, ketinimų duomenis (arba naudotojo elgesio duomenis), IP adresus ir socialinės žiniasklaidos profilius, kad galėtume tikslingai reklamuoti produktus, kurie gali Jus sudominti, teikti individualizuotus ryšius, renginių reklamą ir profiliavimą. Tą darysime tik su Jūsų sutikimu.

9. Kaip mes naudojame surinktą informaciją

9.1. Tai, kaip Mes naudojame surinktą informaciją, iš dalies priklauso nuo to, kokiomis Sistemų Paslaugomis naudojatės, kaip jomis naudojatės ir nuo visų Jūsų atliktų nustatymų Sistemose ar kitaip tinkamai perduotų nuostatų Toliau pateikiami konkretūs tikslai, kuriais naudojame apie Jus surinktą informaciją.

9.2. Norėdami teikti Sistemų Paslaugas vykdydami sudarytą su Jumis Sutartį ir suasmeninti Jūsų patirtį. Mes naudojame informaciją apie Jus, kad galėtume teikti Jums Sistemų Paslaugas, įskaitant operacijų su Jumis apdorojimą, autentifikuoti Jus, kai prisijungiate, teikti Jums aptarnavimo paslaugas ir valdyti, prižiūrėti Sistemų Paslaugas. Pavyzdžiui, naudojame vardą ir nuotrauką, kuriuos pateikiate savo paskyroje, kad identifikuotume Jus kitiems Sistemų Paslaugų Naudotojams. Mūsų Sistemų Paslaugos taip pat apima pritaikytas funkcijas, kurios suasmenina Jūsų patirtį, padidina produktyvumą ir pagerina Jūsų gebėjimą efektyviai bendradarbiauti su kitais, automatiškai analizuojant Jūsų Sistemos Organizacijos Naudotojų veiklą, kad būtų galima teikti ieškos rezultatus, veiklos informacijos santraukas, pranešimus, ryšius ir rekomendacijas, kurios yra aktualiausios Jums ir Jūsų komandai. Mes galime naudoti Jūsų el. pašto domeną, kad nustatytume Jūsų ryšį su konkrečia organizacija ar pramonės šaka, kad suasmenintume turinį ir patirtį, kurią gaunate Mūsų svetainėse. Kai naudojatės keliomis Sistemų Paslaugomis, Mes sujungiame informaciją apie Jus ir Jūsų veiklą, kad suteiktume integruotą patirtį, pvz., kad galėtumėte rasti informaciją iš vienos Sistemų Paslaugos, kai ieškote kitos, arba pateikti atitinkamą produkto informaciją, kai keliaujate po Mūsų svetaines. Remdamiesi Jūsų sąveika su skirtingais RIVILE produktais ir reklamomis, Mes suasmeninsime Jūsų patirtį ir pritaikysime Jums savo komunikaciją bei pasiūlymus. Norėdami atsisakyti šio suasmeninimo, susisiekite su Mumis elektroninio pašto adresu rivile@rivile.lt.

9.3. Moksliniams tyrimams ir plėtrai. Visada ieškome būdų, kaip padaryti Mūsų Sistemų Paslaugas išmanesnes, greitesnes, saugesnes, integruotas ir naudingas. Mes naudojame informaciją ir kolektyvinį mokymąsi (įskaitant atsiliepimus) apie tai, kaip žmonės naudojasi Mūsų Sistemų Paslaugomis, kad pašalintume triktis, nustatytume tendencijas, naudojimą, veiklos modelius ir integravimo sritis, tobulintume savo Sistemų Paslaugas ir kurtume naujus produktus, funkcijas ir technologijas, kurios naudingos Mūsų Naudotojams ir visuomenei. Automatiškai analizuojame ir agreguojame dažnai naudojamus paieškos terminus, kad pagerintume siūlomų temų, kurios automatiškai užpildomos, kai naudojate paieškos funkciją, tikslumą ir tinkamumą. Kai kuriais atvejais šiuos apsimokymus taikome visose Sistemų Paslaugose, kad patobulintume ir sukurtume panašias funkcijas, geriau integruotume Jūsų naudojamas Sistemų Paslaugas arba pateiktume Jums įžvalgų pagal tai, kaip kiti naudojasi Mūsų Sistemų Paslaugomis. Taip pat išbandome ir analizuojame tam tikras naujas funkcijas su kai kuriais Naudotojais prieš pristatydami ją visiems Naudotojams. Tam naudojami nuasmeninti duomenys.

9.4. Norėdami bendrauti su Jumis apie Sistemų Paslaugas. Naudojame Jūsų kontaktinę informaciją, kad siųstume operacijų pranešimus el. paštu ir naudodamiesi Sistemų Paslaugomis, įskaitant Jūsų užsakymų patvirtinimą, priminimą apie teisės naudoti galiojimo pabaigą, atsakymus į Jūsų komentarus, klausimus ir užklausas, aptarnavimo paslaugų teikimą ir techninių pranešimų, naujinimų, saugos įspėjimų ir administracinių pranešimų siuntimą. Mes siunčiame Jums pranešimus el. paštu, kai Jūs ar kiti sąveikaujate su Mumis naudodamiesi Sistemų Paslaugomis. Priklausomai nuo Jūsų pasirinkto susisiekimo būdo, galime siųsti Jums SMS pranešimus arba Jums paskambinti. Mes taip pat teikiame pritaikytus pranešimus, atsižvelgdami į Jūsų veiklą ir sąveiką su Mumis. Mes taip pat siunčiame Jums pranešimus, kai prisijungiate prie konkrečios Sistemų Paslaugos, kad padėtume Jums labiau išmokti naudotis ta Sistemų Paslauga.

9.5. Norėdami pristatyti, reklamuoti ir skatinti įsitraukimą į Sistemų Paslaugas. Naudojame Jūsų kontaktinę informaciją ir informaciją apie tai, kaip naudojatės Sistemų Paslaugomis, kad siųstume reklaminius pranešimus, kurie gali Jus konkrečiai dominti, įskaitant el. paštą ir rodydami savo skelbimus kitų įmonių svetainėse ir programose. Šie pranešimai gali būti pagrįsti sąveikų auditais (pvz., skelbimų parodymų skaičiavimu) ir yra skirti skatinti įsitraukimą ir maksimaliai padidinti tai, ką gaunate iš Sistemų Paslaugų, įskaitant informaciją apie naujas funkcijas, apklausų užklausas, naujienlaiškius ir įvykius, kurie, Mūsų manymu, gali Jus sudominti. Taip pat bendraujame su Jumis apie naujas Sistemų Paslaugas, produktų pasiūlymus, akcijas ir konkursus. Galite valdyti, ar gausite šiuos pranešimus, kaip aprašyta toliau skiltyje „Pranešimų atsisakymas“.

9.6. Klientų aptarnavimas. Jūsų pateiktą informaciją naudojame techninėms problemoms, su kuriomis susiduriate, spręsti, pagalbos prašymams atsakyti, informacijai apie gedimus analizuoti ir Sistemų Paslaugoms taisyti bei tobulinti. Kai suteikiate Mums aiškų leidimą tai daryti, Mes dalijamės informacija su trečiosios šalies ekspertu, kad galėtume atsakyti į su palaikymu susijusias užklausas.

9.7. Dėl saugos ir saugumo. Informaciją apie Jus ir Jūsų naudojamas Sistemų Sistemų Paslaugas naudojame paskyroms ir veiklai tikrinti, galimiems ar faktiniams saugos incidentams aptikti, užkirsti jiems kelią ir į juos reaguoti, taip pat stebėti ir apsaugoti nuo kitos kenkėjiškos, apgaulingos, apgaulingos ar neteisėtos veiklos, įskaitant tinkamo naudojimo pažeidimus.

9.8. Norėdami apsaugoti savo teisėtus verslo interesus. Kai to reikalauja įstatymai arba kai manome, kad būtina apsaugoti Mūsų teises, interesus ir kitų interesus, Mes naudojame informaciją apie Jus, susijusią su teisiniais reikalavimais, atitiktimi, reguliavimo ir audito funkcijomis bei atskleidimu, susijusiu su verslo įsigijimu, susijungimu ar pardavimu.

9.9. Su Jūsų sutikimu. Mes naudojame informaciją apie Jus, jei davėte Mums sutikimą tai daryti konkrečiu tikslu, kuris nėra nurodytas aukščiau. Pavyzdžiui, Jums leidus, galime skelbti atsiliepimus ar panašias klientų istorijas, kad reklamuotume Sistemų Paslaugas.

10. Duomenų tvarkymo teisiniai pagrindai (EEE – Europos Ekonominės Erdvės Naudotojams):

10.1. Jei esate fizinis asmuo Europos ekonominėje erdvėje (EEE), Mes renkame ir tvarkome informaciją apie Jus tik tada, kai turime teisinį pagrindą tai daryti pagal galiojančius ES įstatymus. Teisinis pagrindas priklauso nuo Jūsų naudojamų Sistemų Paslaugų ir nuo to, kaip jomis naudojatės. Tai reiškia, kad Mes renkame ir naudojame Jūsų informaciją tik tada, kai:

10.2. Mums to reikia, kad galėtume teikti Jums Sistemų Paslaugas (t. y. toks tvarkymas yra būtinas vykdant su Jumis sudarytą sutartį), įskaitant Sistemų Paslaugų teikimą, aptarnavimo ir personalizuotų funkcijų teikimą bei Sistemų Paslaugų patikimumo ir saugumo užtikrinimą;

10.3. turime tam teisėtą interesą;

10.4. Jūs duodate Mums sutikimą tai daryti konkrečiu tikslu; arba

10.5. Mes turime tvarkyti Jūsų duomenis, kad įvykdytume teisinius įsipareigojimus.

10.6. Jei sutikote, kad informaciją apie Jus naudotume konkrečiam tikslui, turite teisę bet kuriuo metu persigalvoti, tačiau tai neturės įtakos jokiam jau atliktam duomenų tvarkymui. Kai Mes naudojame Jūsų informaciją, nes Mes arba trečioji šalis (pvz., Jūsų darbdavys) turi teisėtą interesą tai daryti, Jūs turite teisę prieštarauti tokiam naudojimui, nors kai kuriais atvejais tai gali reikšti, kad negalėsite naudotis Sistemų Paslaugomis.

10.7. Paaiškinant tai, kas išdėstyta aukščiau, ir neatsižvelgiant į tai, kas parašyta kituose šios politikos punktuose, pažymima, kad Mes naudojame ir tvarkome Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais tik remdamiesi Jūsų sutikimu, kurį Jūs Mums suteikiate aiškia forma ir be Jūsų sutikimo mes nesiųsime Jums informacijos, susijusios su tiesiogine rinkodara. Jei nuspręsite nepateikti Mums tokio sutikimo arba jį atšaukti, negalėsime Jūsų informuoti apie naujienas ir pakeitimus. Davus Jums sutikimą Mes saugosime ir tvarkysime Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais, kol atšauksite duotą sutikimą.

11. Kaip Mes dalijamės surinkta informacija

11.1. Mes kuriame verslo valdymo įrankius ir norime, kad jie gerai veiktų Jums. Tai reiškia, kad tam tikrais atvejais Mums reikia dalytis informacija naudojantis Sistemų Paslaugomis ir su tam tikromis trečiosiomis šalimis. Mes dalijamės informacija, kurią renkame apie Jus, toliau aptartais būdais, įskaitant susijusią su galimu verslo perdavimu. Tačiau bet kuriuo atveju Mes neparduodame informacijos apie Jus reklamuotojams ar kitoms trečiosioms šalims.

11.2. Bendrinimas su kitais Sistemų Paslaugų Naudotojais

11.2.1. Kai naudojatės Sistemų Paslaugomis, Mes dalijamės tam tikra informacija apie Jus su kitais Sistemų Paslaugų Naudotojais.

11.2.2. Bendradarbiavimui. Galite kurti turinį, kuriame gali būti informacijos apie Jus, ir suteikti kitiems teisę peržiūrėti, bendrinti, redaguoti, kopijuoti ir atsisiųsti tą turinį pagal Jūsų arba Jūsų administratoriaus (jei taikoma) pasirinktus parametrus. Kai kurios Sistemų Paslaugų bendradarbiavimo funkcijos rodo dalį arba visą Jūsų profilio informaciją kitiems Sistemų Paslaugų Naudotojams, kai bendrinate ar sąveikaujate su konkrečiu turiniu.

11.2.3. Valdomos paskyros ir administratoriai. Jei registruojatės arba pasiekiate Sistemų Paslaugas naudodami el. pašto adresą, kurio domenas priklauso Jūsų darbdaviui ar organizacijai, arba susiejate tą el. pašto adresą su esama paskyra ir tokia organizacija nori sukurti paskyrą ar Sistemos Organizaciją, tam tikra informacija apie Jus, įskaitant Jūsų vardą, profilio nuotrauką, kontaktinę informaciją, sukurtas turinys ir ankstesnis Jūsų paskyros naudojimas gali tapti pasiekiamas tos organizacijos administratoriui ir kitiems Sistemų Paslaugų Naudotojams, besinaudojantiems tuo pačiu domenu. Jei esate konkrečios Sistemų Paslaugos Sistemos Organizacijos administratorius, galime dalytis Jūsų kontaktine informacija su esamais ar ankstesniais Sistemų Paslaugų naudotojais, kad palengvintume su Sistemų Paslauga susijusias užklausas.

11.2.4. Bendruomenės forumai. Mūsų svetainės gali siūlyti viešai prieinamus tinklaraščius, forumus, problemų stebėjimo priemones ir wiki. Turėtumėte žinoti, kad bet kokią informaciją, kurią pateikiate šiose svetainėse, įskaitant profilio informaciją, susietą su paskyra, kurią naudojate skelbdami informaciją, gali skaityti, rinkti ir naudoti bet kuris visuomenės narys, kuris lankosi šiose svetainėse. Jūsų įrašai ir tam tikra profilio informacija gali likti net ir panaikinus paskyrą. Raginame Jus atsižvelgti į bet kokios informacijos, kurią įvedate į šias Sistemų Paslaugas, neskelbtinumą. Norėdami paprašyti pašalinti Jūsų informaciją iš Mūsų valdomų viešai prieinamų svetainių, susisiekite su Mumis, kaip nurodyta toliau. Kai kuriais atvejais Mums gali nepavykti pašalinti Jūsų informacijos, tokiu atveju pranešime, jei to padaryti nepavyks ir kodėl.

11.3. Bendrinimas su trečiosiomis šalimis

11.3.1. Mes dalijamės informacija su trečiosiomis šalimis, kurios padeda mums valdyti, teikti, tobulinti, integruoti, tinkinti, palaikyti ir parduoti Mūsų Sistemų Paslaugas.

11.3.2. Sistemų Paslaugų teikėjai. Mes bendradarbiaujame su trečiųjų šalių paslaugų teikėjais, kad galėtume teikti Jums svetainių ir programų kūrimo, prieglobos, priežiūros, atsarginių kopijų kūrimo, saugojimo, virtualios infrastruktūros, mokėjimų apdorojimo, analizės ir kitas paslaugas, dėl kurių jiems gali reikėti pasiekti ar naudoti informaciją apie Jus. Jei paslaugų teikėjui reikia prieigos prie informacijos apie Jus, kad galėtų teikti paslaugas Mūsų vardu, jis tai daro pagal Mūsų nurodymus, įskaitant tinkamas saugumo ir konfidencialumo procedūras, skirtas Jūsų informacijai apsaugoti, taikant tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias pasiekti minėtą tikslą.

11.3.3. RIVILE Atstovai.: Mes dirbame su trečiosiomis šalimis, kurios teikia konsultavimo, pardavimo, palaikymo ir technines paslaugas, kad galėtume teikti ir įgyvendinti klientų norimus sprendimus susijusius su Sistemų Paslaugomis. Galime bendrinti Jūsų informaciją su šiomis trečiosiomis šalimis, susijusią su jų paslaugomis, pvz., padėti atsiskaityti ir rinkti duomenis, teikti lokalizuotą palaikymą ir tinkinimus. Pasirinkdami dirbti su Mūsų Atstovais Jūs išreiškiate savo norą ir sutikimą, kad jie turėtų prieigą prie Jūsų duomenų, kitaip jie negali teikti Jums paslaugų.

11.3.4. Trečiųjų šalių programos. Jūs, Jūsų Administratorius ar kiti Sistemų Paslaugų Naudotojai gali pasirinkti pridėti naujų funkcijų arba pakeisti Sistemų Paslaugų veikimą įdiegdami trečiųjų šalių programas Sistemų Paslaugose. Tai padarius, trečiųjų šalių programoms gali būti suteikta prieiga prie Jūsų paskyros ir informacijos apie Jus, pvz., Jūsų vardas ir el. pašto adresas, taip pat bet koks turinys, kurį pasirenkate naudoti su tomis programomis. Jei esate Administratorius, Organizacijos valdytojo atstovas arba techninis ar komercinių klausimų kontaktinis asmuo, nurodytas Sistemos Organizacijoje, diegdami bendrinate savo išsamią informaciją su trečiosios šalies programos teikėju. Trečiųjų šalių programų politikos ir procedūrų Mes nekontroliuojame, o ši privatumo politika neapima to, kaip trečiųjų šalių programos naudoja Jūsų informaciją. Raginame Jus peržiūrėti trečiųjų šalių privatumo politiką prieš prisijungiant prie jų programų ar paslaugų arba jas naudojant, kad sužinotumėte daugiau apie jų privatumo ir informacijos tvarkymo praktiką. Jei prieštaraujate, kad informacija apie Jus būtų bendrinama su šiomis trečiosiomis šalimis, pašalinkite programą.

11.3.5. Nuorodos į trečiųjų šalių svetaines. Sistemų Paslaugose gali būti nuorodų, nukreipiančių Jus į kitas svetaines ar paslaugas, kurių privatumo praktika gali skirtis nuo Mūsų. Jei pateikiate informaciją bet kuriai iš šių trečiųjų šalių svetainių, Jūsų informacijai taikoma jų privatumo politika, o ne ši. Raginame atidžiai perskaityti bet kurios lankomos svetainės privatumo politiką.

11.3.6. Trečiųjų šalių paslaugos. Galime pasiūlyti Jums galimybę sąveikauti su trečiosiomis šalimis arba dalytis informacija su jomis naudojantis Sistemų Paslaugomis. Pavyzdžiui, Naudotojams galime pasiūlyti galimybę prisijungti prie Sistemų Paslaugų per trečiosios šalies paslaugą, pvz., „Google“, pasiekti įterptuosius žemėlapius per „Google““ žemėlapius arba sąveikauti su socialinės medijos tinklais per Sistemų Paslaugose esančias nuorodas. Kai sąmoningai sąveikaujate su šiomis trečiosiomis šalimis, Mes galime dalytis tam tikra informacija su tomis trečiosiomis šalimis arba gauti informaciją su tomis trečiosiomis šalimis, laikydamiesi Jūsų privatumo nustatymų trečiųjų šalių paslaugoje. Tokia informacija gali apimti kontaktinę informaciją, identifikavimo ir demografinę informaciją, taip pat įrenginio informaciją ir identifikatorius. Visada turėtumėte patikrinti privatumo nustatymus ir pranešimus šiose trečiųjų šalių paslaugose, kad suprastumėte, kaip tos trečiosios šalys gali naudoti Jūsų informaciją.

11.3.7. Trečiųjų šalių valdikliai (angl. Controls). kai kuriose Mūsų paslaugose yra valdiklių ir socialinės žiniasklaidos funkcijų, pvz., „Twitter“ mygtukas „tweet“ arba „Facebook“ mygtukas „patinka“. Šie valdikliai ir funkcijos gali rinkti Jūsų IP adresą, kuriame Sistemų Paslaugų puslapyje lankotės, ir gali nustatyti slapuką, kad funkcija tinkamai veiktų. Valdiklius ir socialinės žiniasklaidos funkcijas priglobia trečioji šalis arba jos priglobiamos tiesiogiai Mūsų Sistemų Paslaugose. Visada turėtumėte patikrinti privatumo nustatymus ir pranešimus šiose trečiųjų šalių paslaugose, kad suprastumėte, kaip tos trečiosios šalys gali naudoti Jūsų informaciją.

11.3.8. Su jūsų sutikimu. Mes dalijamės informacija apie Jus su trečiosiomis šalimis, kai duodate Mums sutikimą tai daryti. Pavyzdžiui, savo viešosiose svetainėse dažnai rodome asmeninius patenkintų klientų atsiliepimus. Gavę Jūsų sutikimą, Mes galime paskelbti Jūsų vardą šalia atsiliepimo.

11.3.9. Vykdymo užklausų ir taikomų įstatymų laikymasis; Mūsų teisių įgyvendinimas. Išskirtinėmis aplinkybėmis galime dalytis informacija apie Jus su trečiąja šalimi, jei manome, kad dalijimasis yra pagrįstai būtinas siekiant (a) laikytis bet kokio galiojančio įstatymo, reglamento, teisinio proceso ar vyriausybės prašymo, įskaitant nacionalinio saugumo reikalavimų laikymąsi, (b) vykdyti Mūsų susitarimus, politiką ir paslaugų teikimo sąlygas, (c) apsaugoti Mūsų produktų ir paslaugų saugumą ar vientisumą, (d) apsaugoti RIVILE, Mūsų klientus ar visuomenę nuo žalos ar neteisėtos veiklos arba (e) reaguoti į kritinę situaciją, kuri, Mūsų manymu, reikalauja, kad Mes atskleistume informaciją, padedančią užkirsti kelią bet kurio asmens mirčiai ar sunkiam kūno sužalojimui.

11.3.10. Bendrinimas su susijusiomis įmonėmis

11.3.10.1. Mes dalijamės surinkta informacija su susijusiomis įmonėmis ir, kai kuriais atvejais, su filialais. Susijusios įmonės yra Mums priklausančios arba Mūsų valdomos įmonės. Šios privatumo politikos apsauga taikoma informacijai, kuria dalijamės tokiomis aplinkybėmis.

11.3.10.2. RIVILE įmonės. Mes dalijamės turima informacija apie Jus su kitais RIVILE įmonių filialais, kad galėtume valdyti ir tobulinti produktus bei paslaugas ir pasiūlyti Jums kitas su RIVILE susijusias paslaugas.

11.3.10.3. Verslo perdavimai: Mes galime dalytis arba perduoti informaciją, kurią renkame pagal šią privatumo politiką, susijusią su bet kokiu susijungimu, įmonės turto pardavimu, finansavimu ar viso ar dalies Mūsų verslo įsigijimu kitai įmonei. Jums bus pranešta el. paštu ir (arba) gerai matomu pranešimu Sistemų Paslaugose, jei įvyks operacija, taip pat apie bet kokius pasirinkimus, susijusius su Jūsų informacija.

12. Kaip saugome ir saugome renkamą informaciją

12.1. Informacijos saugojimas ir saugumas

12.1.1. Iš Jūsų gautus ir (arba) surinktus asmens duomenis saugosime tik Europos Sąjungos geografinėje teritorijoje esančiuose duomenų centruose;

12.1.2. Mes imamės tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, siekdami užtikrinti, kad perduoti, saugomi ar kitaip tvarkomi asmens duomenys nebūtų neteisėtai sunaikinti, prarasti, pakeisti, neteisėtai atskleisti ar padaryti prieinami.

12.1.3. Nors mes įgyvendiname apsaugos priemones, skirtas apsaugoti Jūsų informaciją, jokia apsaugos sistema nėra neįveikiama ir todėl negalime garantuoti, kad informacija, perduodama internetu arba saugoma Mūsų sistemose ar kitaip Mūsų globoje, yra visiškai apsaugota nuo kitų asmenų kišimosi.

12.1.4. Jei naudojatės nuosavoje Jūsų infrastruktūroje veikiančiomis Sistemų Paslaugomis, atsakomybė už saugyklos ir prieigos prie informacijos, kurią įdedate į Sistemų Paslaugas, apsaugą tenka Jums, o ne Mums. Primygtinai rekomenduojame serverių arba duomenų centrų naudotojams sukonfigūruoti SSL, kad būtų išvengta tinklais perduodamos informacijos neteisėto perėmimo ir būtų apribota prieiga prie naudojamų duomenų bazių ir kitų informacijos saugojimo taškų.

12.2. Kiek laiko saugome informaciją

12.2.1. Kiek laiko saugome apie Jus renkamą informaciją, priklauso nuo informacijos tipo, kaip išsamiau aprašyta toliau. Praėjus šiam laikui, Mes ištrinsime arba pašalinsime Jūsų informaciją arba, jei tai neįmanoma (pavyzdžiui, dėl to, kad informacija buvo saugoma atsarginiuose archyvuose), tada saugiai saugosime Jūsų informaciją ir izoliuosime ją nuo bet kokio tolesnio naudojimo, kol ją bus įmanoma ištrinti.

12.2.2. Paskyros informacija. Jūsų paskyros informaciją saugome tol, kol Jūsų paskyra yra aktyvi, ir pagrįstą laikotarpį po to, jei nuspręsite iš naujo suaktyvinti Sistemų Paslaugas. Mes taip pat saugome tam tikrą Jūsų informaciją, jei to reikia, kad įvykdytume savo teisinius įsipareigojimus, išspręstume ginčus, vykdytume Sutartį su Jumis palaikytume verslo operacijas ir toliau plėtotume bei tobulintume savo Sistemų Paslaugas. Kai saugome informaciją Sistemų Paslaugų tobulinimo tikslu, imamės veiksmų, kad pašalintume informaciją, kuri tiesiogiai Jus identifikuoja, ir šią informaciją naudojame tik kolektyvinėms įžvalgoms apie Mūsų Sistemų Paslaugų naudojimą atskleisti, o ne konkrečiai Jūsų asmeninėms savybėms analizuoti. Šiame punkte pagrįstas laikotarpis laikomas ne daugiau kaip du metai.

12.2.3. Informacija, kurią bendrinate Sistemų Paslaugose. Jei Jūsų paskyra bus išjungta arba panaikinta, dalis Jūsų informacijos ir pateikto turinio liks, kad Jūsų Sistemos Organizacijos nariai ar kiti Naudotojai galėtų visapusiškai naudotis Sistemų Paslaugomis.

12.2.4. Valdomos paskyros. jei Sistemų Paslaugos Jums teikiamos per organizaciją (pvz., Jūsų darbdavį), Jūsų informaciją saugome tol, kol to reikalauja Jūsų paskyros Administratorius. Daugiau informacijos rasite anksčiau pateiktame skyriuje „Valdomos paskyros ir administratoriai“.

12.2.5. Rinkodaros informacija. Jei pasirinkote gauti rinkodaros el. laiškus iš Mūsų, Mes saugome informaciją apie Jūsų rinkodaros nuostatas pagrįstą laikotarpį nuo tos dienos, kai paskutinį kartą išreiškėte susidomėjimą Mūsų Sistemų Paslaugomis, pvz., kai paskutinį kartą atidarėte Mūsų el. laišką arba nustojote naudotis savo paskyra. Mes saugome informaciją, gautą iš slapukų ir kitų sekimo technologijų, pagrįstą laikotarpį nuo tokios informacijos sukūrimo dienos. Šiame punkte pagrįstas laikotarpis laikomas ne daugiau kaip du metai.

12.2.6. Aiškumo dėlei pažymima, kad Mes informaciją laikome ne ilgiau nei leidžia tai reglamentuojantys teisės aktai, gali būti ir trumpiau.

13. Kaip pasiekti ir valdyti savo informaciją

13.1. Jūs turite tam tikrų Jums prieinamų pasirinkimų, kai kalbama apie Jūsų informaciją. Toliau pateikiama tų pasirinkimų santrauka, kaip jais naudotis ir kokie yra ribojimai.

13.2. Jūsų pasirinkimai:

13.2.1. Jūs turite teisę prašyti savo informacijos kopijos, prieštarauti, kad Mes naudotume Jūsų informaciją (įskaitant rinkodaros tikslais), prašyti ištrinti ar apriboti Jūsų informaciją arba prašyti Jūsų informacijos struktūrizuotu, elektroniniu formatu. Toliau aprašome šių užklausų teikimo galimybes ir kaip tai daryti. Kai kuriuos pasirinkimus galite atlikti prisijungę prie Sistemų Paslaugų ir naudodami Sistemų Paslaugose arba savo paskyroje esančius nustatymus. Jei Sistemų Paslaugas už Jus administruoja Administratorius (žr. toliau pateiktą skiltį „Pranešimai galutiniams Naudotojams“), Jums gali tekti pirmiausia susisiekti su Administratoriumi, kad jis padėtų vykdyti užklausas. Dėl visų kitų užklausų galite susisiekti su Mumis, kaip nurodyta toliau pateiktame skyriuje „Susisiekite su Mumis“ ir paprašyti pagalbos.

13.2.2. Tam tikrais atvejais Jūsų prašymas ir pasirinkimai gali būti riboti: pavyzdžiui, jei įvykdžius Jūsų užklausą būtų atskleista informacija apie kitą asmenį arba jei paprašytumėte ištrinti informaciją, kurią Mums ar Jūsų Administratoriui leidžia arba įpareigoja saugoti įstatymai arba kuri saugoma teisėto intereso pagrindu. Jei paprašėte Mūsų dalytis duomenimis su trečiosiomis šalimis, pvz., įdiegdami trečiųjų šalių programas, turėsite tiesiogiai susisiekti su tais trečiųjų šalių paslaugų teikėjais, kad Jūsų informacija būtų ištrinta ar kitaip apribota tokių trečiųjų šalių sistemose.

13.2.3. Pasiekite ir atnaujinkite savo informaciją. Mūsų Sistemų Paslaugos suteikia Jums galimybę pasiekti ir atnaujinti tam tikrą informaciją apie Jus pačiose Sistemų Paslaugose.

13.2.4. Išaktyvinkite savo paskyrą. Jei nebenorite naudotis mūsų Sistemų Paslaugomis, Jūs arba Jūsų Administratorius gali turėti galimybę išjungti savo Sistemų Paslaugų paskyrą. Jei galite išjungti savo paskyrą, šis nustatymas Jums pasiekiamas paskyros nustatymuose. Kitu atveju susisiekite su Administratoriumi. Jei esate Administratorius ir negalite išjungti paskyros per savo Administratoriaus nustatymus, susisiekite su Mumis kontaktais, nurodytais skiltyje „Susisiekite su mumis“. Atminkite, kad išjungus paskyrą Jūsų informacija neištrinama; Jūsų informacija lieka matoma kitiems Sistemų Paslaugų Naudotojams, atsižvelgiant į Jūsų ankstesnį dalyvavimą Sistemų Paslaugose. Daugiau informacijos apie tai, kaip ištrinti informaciją, rasite toliau.

13.2.5. Ištrinkite savo informaciją. Mūsų Sistemų Paslaugos suteikia Jums galimybę ištrinti tam tikrą informaciją apie Jus iš Sistemų Paslaugos. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad Mums gali tekti saugoti tam tikrą informaciją kad galėtume užbaigti operacijas ar laikytis savo teisinių įsipareigojimų.

13.2.6. Paprašykite, kad nustotume naudoti Jūsų informaciją. Jūs alite paprašyti Mūsų, nesaugoti, nenaudoti ir kitaip netvarkyti Jūsų informacijos, jei manote, kad neturime tam tinkamų teisių. Jei davėte Mums sutikimą naudoti Jūsų informaciją tam tikram tikslui, galite susisiekti su Mumis ir atšaukti šį sutikimą, tačiau tai neturės įtakos jokiam tuo metu jau atliktam tvarkymui. Taip pat galite atsisakyti, kad Mes naudotume Jūsų informaciją rinkodaros tikslais, susisiekę su Mumis, kaip nurodyta toliau. Kai pateikiate tokius prašymus, Mums gali prireikti laiko Jūsų užklausai išnagrinėti ir įvykdyti. Jei bus vėluojama ar kils ginčas dėl to, ar turime teisę toliau naudoti Jūsų informaciją, apribosime bet kokį tolesnį Jūsų informacijos naudojimą, kol prašymas bus įvykdytas arba ginčas bus išspręstas, su sąlyga, kad Jūsų Administratorius neprieštaraus (jei taikoma). Jei prieštaraujate, kad informacija apie Jus būtų bendrinama su trečiosios šalies programa, išjunkite programą arba susisiekite su Administratoriumi, kad tai padarytumėte.

13.2.7. Pranešimų atsisakymas. Galite atsisakyti gauti iš Mūsų reklaminius pranešimus naudodami atsisakymo parinktį kiekviename el. laiške, atnaujindami savo el. pašto nuostatas savo Sistemų Paslaugos paskyros nustatymų meniu arba susisiekdami su Mumis, kaip nurodyta toliau, kad Jūsų kontaktinė informacija būtų pašalinta iš Mūsų reklaminių pranešimų gavėjų el. pašto adresų sąrašo ar registracijos duomenų bazėje. Net ir atsisakę gauti iš Mūsų reklaminius pranešimus, Jūs ir toliau gausite iš Mūsų būtinus pranešimus, susijusius su mūsų Sistemų Paslaugomis. Kai kurių pranešimų galite atsisakyti paskyros nustatymuose.

13.2.8. Išjunkite slapukų valdiklius. Atitinkami naršyklės slapukų valdikliai yra Jūsų naršyklėje ir, jei taikoma, galite juos naudoti.

13.2.9. Siųskite signalus „Nesekti“.: Kai kuriose naršyklėse yra „Nesekti“ (DNT) funkcijos, kurios gali siųsti signalą į Jūsų lankomas svetaines, nurodydamos, kad nenorite būti sekamas. Kadangi dar nėra bendro supratimo, kaip interpretuoti DNT signalą, mūsų Sistemų Paslaugos šiuo metu nereaguoja į naršyklės DNT signalus. Galite naudoti daugybę kitų įrankių, kuriuos teikiame duomenų rinkimui ir naudojimui kontroliuoti ar riboti, įskaitant galimybę atsisakyti gauti rinkodaros pranešimus iš Mūsų, kaip aprašyta aukščiau.

13.2.10. Duomenų perkeliamumas. Duomenų perkeliamumas yra galimybė gauti dalį savo informacijos tokiu formatu, kurį galite perkelti iš vieno paslaugų teikėjo kitam (pvz., kai perduodate savo mobiliojo telefono numerį kitam operatoriui). Atsižvelgiant į kontekstą, tai taikoma kai kuriai Jūsų informacijai, bet ne visai Jūsų informacijai. Jei paprašysite, Mes pateiksime Jums elektroninę pagrindinės paskyros informacijos ir kitos informacijos, kurios reikalaujama pagal įstatymus ir laikantis Mūsų sąlygų, bylą.

13.2.11. Siekdami apsaugoti Jūsų informaciją nuo neteisėtos prieigos ar ištrynimo, galime paprašyti Jūsų pateikti papildomos informacijos Jūsų identifikavimui. Jei negalėsime patvirtinti Jūsų tapatybės, Jūsų užklausų neaptarnausime ir nevykdysime.

14. Kaip perduodame tarptautiniu mastu surinktą informaciją

14.1. Mūsų renkamos informacijos tarptautiniai perdavimai

14.1.1. Mes renkame informaciją visame pasaulyje ir galime perduoti, apdoroti ir saugoti Jūsų informaciją už Jūsų gyvenamosios šalies ribų, į bet kurią vietą (atsižvelgiant į aukščiau šioje politikoje jau įvardintus su tuo susijusius apribojimus), kur Mes ar Mūsų trečiųjų šalių paslaugų teikėjai veikia siekdami teikti Jums Sistemų Paslaugas. Kai perduodame jūsų informaciją, imamės veiksmų, kad ją apsaugotume.

14.1.2. Tarptautiniai perdavimai „RIVILE įmonėse“. Siekdami palengvinti savo veiklą visame pasaulyje, mes perduodame informaciją visame pasaulyje ir suteikiame prieigą prie tos informacijos iš šalių, kuriose Rivile įmonių grupei priklausančios įmonės vykdo operacijas šioje politikoje aprašytais tikslais. Šiose šalyse gali nebūti privatumo ir duomenų apsaugos įstatymų, lygiaverčių daugelio šalių, kuriose įsikūrę Mūsų klientai ir Naudotojai, įstatymams. Kai dalijamės informacija apie Jus tarp Rivile grupės įmonių, kurios veikia už EEB ribų, naudojamės standartinėmis sutartinėmis duomenų apsaugos sąlygomis, kurias patvirtino Europos Komisija, kad apsaugotume informacijos, kurią renkame iš Europos ekonominės erdvės, Jungtinės Karalystės (JK) ir Šveicarijos, perdavimą.

14.1.3. Tarptautiniai perdavimai trečiosioms šalims. Kai kurios šioje privatumo politikoje aprašytos trečiosios šalys, teikiančios Mums paslaugas pagal sutartį, yra įsikūrusios kitose šalyse, kuriose gali nebūti lygiaverčių privatumo ir duomenų apsaugos įstatymų, kaip ir šalyje, kurioje gyvenate. Kai dalijamės klientų Europos ekonominėje erdvėje, JK ar Šveicarijoje informacija, naudojamės Europos Komisijos patvirtintomis standartinėmis sutartinių duomenų apsaugos sąlygomis, įmonėms privalomomis duomenų perdavimo duomenų tvarkytojams taisyklėmis ar kitais tinkamais teisiniais mechanizmais, kad apsaugotume perdavimą.

14.1.4. Aiškumo dėlei, visada siekiame, kad Europos Ekonominės Erdvės subjektų duomenys liktų šioje erdvėje ir aiškiai informuojame Naudotojus, kai tai nepavyksta.

15. Kita svarbi privatumo informacija

15.1. Pranešimai galutiniams Naudotojams. Daugelis Mūsų produktų yra skirti naudoti organizacijoms. Kai Sistemų Paslaugos Jums teikiamos kaip organizacijos atstovui / darbuotojui (pvz., per Jūsų darbdavį), ta organizacija yra Sistemų Paslaugų administratorė ir yra atsakinga už paskyras ir (arba) Sistemų Paslaugų svetaines, kurias ji kontroliuoja. Tokiu atveju nukreipkite savo duomenų privatumo klausimus į savo Administratorių, nes Sistemų Paslaugų naudojimui taikomos tos organizacijos politikos. Mes neatsakome už Administratoriaus organizacijos privatumo ar saugos praktiką, kuri gali skirtis nuo šios politikos.

15.2. Administratoriai gali:

15.2.1. reikalauti, kad iš naujo nustatytumėte paskyros slaptažodį;

15.2.2. apriboti, sustabdyti ar nutraukti Jūsų prieigą prie Sistemų Paslaugų;

15.2.3. pasiekti informaciją apie Jus Jūsų paskyroje ir apie Jūsų paskyrą;

15.2.4. pasiekti arba išsaugoti informaciją, saugomą kaip jūsų paskyros dalį;

15.2.5. įdiegti arba pašalinti trečiųjų šalių programas ar kitas integracijas;

15.2.6. Kai kuriais atvejais administratoriai taip pat gali:

15.2.6.1. apriboti, sustabdyti arba nutraukti prieigą prie Jūsų paskyros;

15.2.6.2. pakeisti el. pašto adresą, susietą su Jūsų paskyra;

15.2.6.3. keisti Jūsų informaciją, įskaitant profilio informaciją;

15.2.6.4. apriboti Jūsų galimybę redaguoti, apriboti, keisti ar ištrinti informaciją.

15.2.7. Net jei šiuo metu Sistemų Paslaugos Jums nėra administruojamos organizacijos, jei esate priskirtas Sistemos Organizacijai arba jei prieigai prie Sistemų Paslaugų naudojate organizacijos pateiktą el. pašto adresą (pvz., savo darbo el. pašto adresą), domeno, susieto su jūsų el. pašto adresu, savininkas (pvz., Jūsų darbdavys) vėliau gali perimti administracinę Jūsų paskyros ir Sistemų Paslaugų naudojimo kontrolę. Jei taip atsitiks, Jums bus pranešta.

15.2.8. Jei nenorite, kad Administratorius galėtų perimti Jūsų paskyros ar Sistemų Paslaugų naudojimo kontrolę, turėtumėte naudoti savo asmeninį el. pašto adresą, kad užsiregistruotumėte naudotis Sistemų Paslaugomis ir prie jų prisijungtumėte ir taptumėte Sistemos organizacijos valdytoju.

16. Mūsų politika vaikų atžvilgiu

16.1. Sistemų Paslaugos nėra skirtos asmenims iki 18 metų. Mes sąmoningai nerenkame asmeninės informacijos iš vaikų iki 18 metų. Jei sužinosime, kad vaikas iki 18 metų pateikė Mums asmeninę informaciją, imsimės veiksmų tokiai informacijai ištrinti. Jei sužinosite, kad vaikas pateikė Mums asmeninę informaciją, susisiekite su mumis rivile@rivile.lt.

17. Mūsų privatumo politikos pakeitimai

17.1. Pasiliekame teisę keisti šią privatumo politiką. Mes paskelbsime bet kokius privatumo politikos pakeitimus šiame dokumente ir, jei pakeitimai bus reikšmingi, pateiksime aiškesnį pranešimą pridėdami pranešimą paslaugų pagrindiniuose puslapiuose, prisijungimo ekranuose arba atsiųsdami Jums pranešimą el. paštu. Raginame Jus peržiūrėti mūsų privatumo politiką, kai naudojatės Sistemų Paslaugomis, kad būtumėte informuoti apie Mūsų informacijos rinkimo praktiką ir būdus, kuriais galite padėti apsaugoti savo privatumą.

17.2. Jei nesutinkate su bet kokiais šios privatumo politikos pakeitimais, turėsite teisę nustoti naudotis Sistemų Paslaugomis ir išjungti savo paskyrą (-as), kaip nurodyta aukščiau.

18. Skundo dėl netinkamo Jūsų asmens duomenų tvarkymo pateikimas. Jūs visada turite teisę pateikti skundą dėl netinkamo Jūsų asmens duomenų tvarkymo Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, Vilnius, Lietuvos Respublika; el. pašto adresas ada@ada.lt) arba kitai savo šalies institucijai, kuri Jūsų šalyje prižiūri tinkamą asmens duomenų tvarkymą.

19. Susisiekite su mumis

Jūsų informaciją valdo RIVILE. Jei turite klausimų ar jums kyla neaiškumų dėl to, kaip tvarkoma Jūsų informacija, nukreipkite savo užklausą Mums:

UAB „Rivilė“

Geležinio Vilko g. 5-48, LT-03131, Vilnius, Lietuva

rivile@rivile.lt

Jūsų teisės bus įgyvendintos tik prieš tai patvirtinus Jūsų tapatybę.

Paskutinį kartą atnaujinta 2023.04.24 d.