„Rivile“: „Gazelė 2020“ nominacija – vidinio persitvarkymo ir naujo strateginio partnerio vaisius

Per trejus metus verslo valdymo ir buhalterinės apskaitos sistemas kuriančios įmonės „Rivile“ grupės darbuotojų skaičius augo daugiau nei 100 proc., o pajamos – daugiau nei 80 proc. Bendrovė tapo vienu sparčiausiai augusių verslų Lietuvoje ir pateko į „Gazelė 2020“ nominantų gretas. Šią reikšmingą nominaciją pasiekti leido šiuolaikiškas požiūris į verslą, klientus bei strateginio investuotojo „Advantes technologies“ atėjimas.

„Labai didžiuojamės, kad 29 metus veikianti „Rivile“ tapo „Gazelė 2020“ nominante. Šis įvertinimas įprasmina mūsų šūkį „augti norinčiam verslui“ ir patvirtina mūsų kolektyvui, klientams bei partneriams, kad einame tinkama linkme – galime teikti aukštos kokybės produktus bei užtikrinti profesionalų aptarnavimą“, – teigė „Rivile“ direktorius Evaldas Žiedelis.

Nuo 2018 metų ypatingą dėmesį į kolektyvo ir pajamų augimą sutelkusi bendrovė per trejus metus fiksavo 100 proc. išaugusį „Rivile“ ir tiesiogiai susijusių įmonių darbuotojų skaičių bei 80 proc. didesnes pajamas.

„Visos „Rivile“ ekosistemos augimo pokyčiai – dar ryškesni. Platus atstovų ir programos vystytojų tinklas, susidedantis iš 24 įmonių Lietuvoje ir 1 – Latvijoje, per minėtą trejų metų laikotarpį pajamas augino net 137 proc. Pritraukėme papildomų atstovų bei partnerių ir išaugo esamų „Rivile“ atstovų kolektyvai“, – pažymėjo E. Žiedelis.

Bendrovės direktorius atskleidė, kad kompanija ruošiasi dar didinti tempą: ateityje planuojama plėtra į užsienio rinkas – Baltijos regiono ir Rytų bei Šiaurės Europos šalis. Didelė naujai prisijungusios komandos dalis jau dirba prie naujų verslo valdymo ir apskaitos produktų kūrimo. Bendradarbiaudama su KTU mokslininkais, įmonė ką tik užbaigė mokslinius tyrimus ir į rinką tuoj išleis dirbtiniu intelektu paremtus sprendimus, skirtus efektyvesniam verslo procesų valdymui.

Nuo pertvarkos iki šoktelėjusio augimo

Ypač spartų bendrovės augimą pastaraisiais metais lėmė į paslaugų kokybę, inovacijų ir modernios vadybos principų diegimą sutelktas dėmesys ir pastangos.

Per dvejus metus, atsižvelgdama į darnią verslo vystymo strategiją, įmonė įgyvendino dvidešimt svarbių pertvarkos projektų. Ypač dideliu laimėjimu visai ekosistemai tapo nauja partnerystė su verslo našumo didinimo ir automatizavimo sprendimus teikiančia bendrove „Advantes technologies“. Sujungti dviejų įmonių energiją ir patirtį buvo nuspręsta siekiant tikslo – tapti verslo valdymo sistemų rinkos lydere Šiaurės, Centrinėje ir Rytų Europoje.

Nuolat tobulinamos „Rivile“ sistemos ir investicijos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą verslui atnešė teigiamų rezultatų, o nauji rinkai pristatyti produktai sulaukė klientų pripažinimo.

2020 m. „Rivile“ klientai pagrindinio produkto „Rivile GAMA“ savybes vidutiniškai įvertino 8,8, o aptarnavimo paslaugas – net 9,2 balais iš 10. Skaičiuojama, kad beveik kas trečia Lietuvos įmonė veda savo apskaitą ar valdo visą verslą pasitelkdama „Rivile“ sistemas. Tarp bendrovės klientų – įvairaus dydžio ir skirtingomis veiklomis užsiimančios įmonės: nuo mažmeninės ir didmeninės prekybos, paslaugų, transporto, švietimo sektoriaus iki gamybos, farmacijos, sveikatos priežiūros ir IT sektoriuose veikiančių verslų.

Didelis kolektyvo įsitraukimas ir tikslingas darbas leido bendrovei per kelerius paskutinius metus padidinti klientams teikiamą vertę. „Pristatėme 5 naujas „Rivile GAMA“ versijas ir išleidome 5 naujus verslo valdymui skirtus modulius, taip pat – naujausiomis web technologijomis paremtus sprendimus verslo procesų valdymui: greitam prekių atrinkimui ir pajamavimui skirtą mobiliąją aplikaciją MSCAN bei integracinius API REST pagrindu veikiančius sprendimus. Paruošėme programos integracijas su įvairiomis populiariausiomis el. prekybos platformomis bei verslo analitikos įrankiais, pristatėme naują daugiakalbę svetainę. Siekiantiems savarankiškai tobulėti, sukūrėme naujos kartos „Rivile“ internetinį gidą, suteikėme galimybę nemokamai naudotis „Rivile akademijos“ nuotoliniu kursu ir sertifikavimo sistema, „Rivile GAMA“ demonstracine versija bei dalyvauti „Rivile“ bei partnerių organizuojamuose ekspertiniuose seminaruose“, – vardijo E. Žiedelis.

Pasak „Advantes technologies“ rinkodaros vadovės Julijos Žukauskienės, atsakingos už „Rivile“ rinkodarą, įmonės viduje vykstančias transformacijas atspindi atnaujintas prekės ženklo įvaizdis ir tikslus įprasmina naujasis bendrovės šūkis – „augti norinčiam verslui“. Integruoti aktyvūs rinkodaros veiksmai ir rėmimo projektai padėjo formuoti kompanijos žinomumą bei stiprinti pozicijas rinkoje.

Sėkmei reikalingas visapusiškas dėmesys ir pagarba

Nors per trejus metus kolektyvas išaugo du kartus, įmonei pavyko išlaikyti minimalią darbuotojų kaitą.

„Visuomet stengiamės demonstruoti didelę pagarbą žmogui ir darbui. Tikiu, kartu su labai aukšto sąmoningumo ir kompetencijų kolegomis, mūsų organizacija yra vieninga ir tvirtai žengia į priekį“, – sakė partneriu tapusios įmonės „Advantes technologies“ direktorius dr. Vilius Kontrimas.

„Rivile“ visuomet pasižymėjo stipriu bendruomeniškumu. Pastaraisiais metais komandos formavimui nuspręsta skirti dar daugiau dėmesio: kolektyvas auginamas pritraukiant aukštos kvalifikacijos darbuotojus, lygiagrečiai remiamos jaunimo įsitraukimo bei sportinės veiklos, pvz., šaškių klubas „Riešutas“ ir Vilniaus krepšinio klubas „Rivile“. Įsteigus vidinį „Rivile universitetą“ – ugdomos darbuotojų kompetencijos. Puoselėti vidinę kultūrą padeda supratimas, kad stiprios bendruomenės negali gyvuoti baime ir kontrole pagrįstose organizacijose, todėl būtina užtikrinti, kad įmonėje gerai jaustųsi darbuotojai, klientai, partneriai, akcininkai bei kitos interesų grupės.

Šaltinis: vz.lt