Efektyvu ir paprasta – taip dviem žodžiais galima apibūdinti Rivile EDI (EKO) sistemą. UAB „Rivilė“ specialistų sukurtas sprendimas leidžia sklandžiai, greitai ir patikimai keistis dokumentais ir duomenimis tarp verslo subjektų iki 80% efektyviau: sąskaitos-faktūros, važtaraščiai ir kiti dokumentai vietoj popierinio formato gali būti teikiami per EDI (EKO) sistemą. Naudodami šią sistemą UAB „Rivilė“ klientai galėtų sutaupyti iki 10 mln. Eur. per metus.
Didžioji dalis Rivile GAMA naudotojų, šiuo metu gali naudotis nemokamu 50 dokumentų limitu priklausomai nuo keitimosi būdo, veikti efektyviau, moderniau. Bendrovės klientams nereikia prisitaikyti prie verslo partnerių sistemų formatų arba rūpintis atskiromis ryšio linijomis, kad galėtų prisijungti prie jų sistemų. Vienas prisijungimas prie EDI sistemos užtikrina patikimą keitimąsi duomenimis su visais verslo partneriais.
„Rivile EDI (EKO) sprendimas tinka bet kuriai įmonei, gaunančiai ir siunčiančiai sąskaitas-faktūras, o naudingiausias toms, kurios sąskaitų gauna daug ir kurių klientai gali jas atsiųsti skaitmeniniu būdu. Neabejotiną naudą patirs ir tie, kurie patys išrašo daug sąskaitų-faktūrų, nes gali pilnai automatizuoti ir patį išsiuntimo procesą. Įprastai siunčiant PDF formatu, gavėją pasiekia skaitmeniškai sugadintas dokumentas, jam reikia iš naujo suvesti duomenis, dubliuojant darbą tarp skirtingų įmonių. Sistema pagreitina ir pagerina darbą, užtikrina didesnį tikslumą“, – sakė dr. Vilius Kontrimas, atsakingas už įmonės strateginį valdymą.
Sprendinys efektyvus, nes taupomos lėšos ir darbuotojų laikas: sąskaitų nereikia suvedinėti rankiniu būdu, o naudojimas yra labai paprastas – klavišo paspaudimu: sąskaitos-faktūros ir kiti finansiniai dokumentai bei duomenys automatiškai sukrenta į sistemą.
Be to, Rivile EDI (EKO) – tvarus, aplinką tausojantis sprendinys, kasdieniuose darbuose leidžiantis atsisakyti tradicinių dokumentų popieriuje. Tai paaiškina, kodėl sistemos pavadinime yra EKO, o už trumpinio EDI slypi angliškas terminas „electronic data interchange“, apibrėžiantis elektroninį apsikeitimą verslo dokumentais ir duomenimis.
Keitimosi elektroniniais duomenimis sprendimai yra vienodai svarbūs visų dydžių verslams: didmenininkams, mažmeninės prekybos, logistikos ir transporto atstovams bei gamintojams, nedideliems mažmeninės prekybos tiekėjams, ūkininkams, kavinėms, barams, parduotuvėms.
Vienos sąskaitos-faktūros suvedimas į apskaitos sistemą, priklausomai nuo dokumento apimties, gali užtrukti nuo 1 iki 15 minučių. Eliminavus rankinį dokumentų suvedimą, sumažėja ir žmogiškų klaidų rizika tiek užsakovo, tiek tiekėjo pusėje. Remiantis viešai skelbiama informacija, su EDI duomenų kokybė pagerėja mažiausiai 30-40%.
„Su vienu prekybos sandoriu gali būti susiję daugiau nei 10 dokumentų: prekes reikia užsakyti, sukomplektuoti ir išsiųsti, jas priimti ir atsiskaityti. Kiekvieną žingsnį lydi naujas dokumentas. Pirkėjo požiūriu kalbame apie procesą, kuris prasideda pirkimu ir baigiasi apmokėjimu, o pardavėjo – nuo užsakymo gavimo iki pinigų įplaukimo. Abiem atvejais EDI didina visos tiekimo grandinės efektyvumą. Kadangi nebelieka dvigubo duomenų įvedimo, ženkliai sumažėja rankinio apdorojimo laikas bei žmogiškų klaidų skaičius“, – vardijo Marius Rubinas, įmonėje atsakingas už skaitmeninius sprendimus.
Plačiau: vz.lt
Rugsėjo pradžioje „Rivile“ pasiekė džiugi žinia: kompanija pateko į „TOP įmonė 2022“ – patikimiausių, stabiliausių ir pelningiausių įmonių sąrašą. Ne mažiau džiugi buvo ir pirmojo
“Rivile” džiaugiasi nauju įvertinimu – vieta prestižiniame “Financial Times” sparčiausiai augusių Europos įmonių tūkstantuke.