Verslas gali sulaukti iki 50 tūkst. eurų paramos el. komercijos sprendimams diegti

Rimgaudas Pazniokas, audito, apskaitos paslaugas ir mokesčių bei finansų valdymo konsultacijas teikiančios bendrovės „Audifina“ partneris, tikina, kad skaitmeniniai įrankiai ir verslo valdymo sistemos suteikia galimybę įmonėms efektyviau atlikti darbą, didinti darbuotojų pasitenkinimą ir taip auginti pelną.

„Mūsų komandoje – apie 50 žmonių. Lygindami turimus žmogiškuosius resursus su darbų apimtimis puikiai suprantame, kad kiekvienas automatizavimas, kiekviena integracija, kiekvienas sistemos efektyvinimas mums atsiperka. Viską reziumuojant, nauda – kiekvieno žmogaus darbas su sistema neša pelną. Naudodami skaitmeninius įrankius mes „atrišame“ rankas savo darbuotojams, nereikalaudami jų skirti daug laiko rutininėms, bet svarbioms užduotims atlikti“, – tikina R. Pazniokas ir priduria, kad tai augina ir asmenų pasitenkinimą darbu.

Nors dalyje verslų vis dar vyrauja įsitikinimas, jog procesų automatizavimo sprendimai, pirmiausia, yra stambaus ir brandaus verslo žingsnis, specialistai tikina, kad nėra skaitmeninimui per mažo verslo.

Rečiau procesus automatizuoja tos įmonės, kurios turi labai platų paslaugų ir produktų spektrą, atitinkamai mažesnį pasikartojančių vienodų operacijų kiekį. Pasak R. Paznioko, net maža gamybinė bendrovė, susifokusavusi į kelias produktų grupes, nesunkiai gali automatizuoti savo gamybos ir kitus verslo procesus bei auginti darbo našumą.

Ką žinoti planuojantiems teikti paraišką?

Labai mažoms, mažoms ir vidutinėms šalies įmonėms pagal šį kvietimą iš ES struktūrinių fondų bus paskirstyta 40 mln. eurų. Paramą norinčios gauti įmonės turi veikti ne trumpiau nei vienerius metus, o jų nuosavos produkcijos ar suteiktų paslaugų vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus metus turi būti ne mažesnės kaip 50 tūkst. eurų. Didesnis prioritetas bus teikiamas toms bendrovėms, kurių vidutinė mėnesio apyvarta per nustatytą laiką sumažėjo 30 ir daugiau procentų.

Tarp finansuojamų sprendimų – įvairūs elektroninės prekybos ir klientų savitarnos įrankiai, leidžiantys sklandžiai bendrauti su klientais, tvarkyti pardavimų informaciją, lengviau keistis duomenimis ar rengti pasiūlymus, sutartis bei kitus dokumentus. Taip pat – integracijos su verslo valdymo sistemomis (angl. ERP – išteklių valdymo sistemos), kurios leidžia efektyviai planuoti prekių ar paslaugų poreikį.

Teikdamos paraišką įmonės turi būti nusimačiusios norimus diegti el. komercijos sprendimus ar įrankius, jų tiekėjus bei turėti komercinius pasiūlymus. Nors rinkoje gausu standartizuotų produktų, pasak E. Žiedelio, prieš renkantis skaitmeninius įrankius įmonėms vertėtų pasikonsultuoti su potencialiais tiekėjais ir išsiaiškinti, kokie sprendimai padėtų sparčiausiai auginti verslą, efektyviausiai investuojant lėšas.

Verslo valdymo bei buhalterinės apskaitos sistemas kurianti „Rivile“ informuoja, kad šia parama pasinaudoti gali ir jų produktus ar paslaugas planuojančios įsigyti bendrovės. Finansuojamos gali būti išlaidos, patirtos nuomojantis ar įsigyjant: su el. prekyba, klientų savitarna, procesų valdymu susijusią programinę įrangą, integracinius sprendimus, mobilaus valdymo aplikacijas, su remiama veikla susijusius įvairius papildomus modulius, ar atsiskaitant už suteiktas konsultavimo, mokymo, programavimo paslaugas.

Šaltinis: respublika.lt

Kitos aktualijos

„Rivile“ pasitelkė dirbtinį intelektą: naujovės įmonėms leis sparčiau auginti verslą

2020 metai išryškino inovacijų svarbą. Stipriai išaugusi el. prekybos rinka verslo valdymo bei buhalterinės apskaitos sistemas kuriančiai įmonei „Rivile“ padiktavo naujų sprendimų kryptį.

„Rivile“: „Gazelė 2020“ nominacija – vidinio persitvarkymo ir naujo strateginio partnerio vaisius

Per trejus metus verslo valdymo ir buhalterinės apskaitos sistemas kuriančios įmonės „Rivile“ grupės darbuotojų skaičius augo daugiau